Hello BRAVE NEW world!

SELF-CENSORED !

in the interests of Good Will, Good Faith, Good Communication…

Αυτό το blog είναι ΣΑΤΙΡΙΚΟ, αλλά ΟΧΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ.

Αν σας ενοχλεί κάτι που γράφουμε, το σβύνουμε πάραυτα, αν μας αποδείξετε (με δικά σας λόγια) ότι σας θίγει. Ακόμη και αν δεν το «αποδείξετε», τείνουμε να σας πιστέψουμε, αντί να ευλογούμε τα γένια μας. ΑΡΚΕΙ να μας το γράψετε!

Επίσης είναι ΔΙΓΛΩΣΣΟ (Αγγλικά ΚΑΙ Ελληνικά),
και ΑΥΤΟ-σαρκαστικό. Αποτελεί βήμα έκφρασης των… Εκφραστικών Υπερβολών του Κατόχου του.
Ο κάτοχος του Blog μετά από μακροχρόνια ειρηνική, χιουμοριστική, αυτο-σαρκαστική και πολυλογική παρουσία στην «Καλύβα Ψηλά στα Βουνά«, επιθυμεί να απευθύνει τα θερμά του συγχαρητήρια στον Ιδιοκτήτη της Καλύβας για τον… αποκλεισμό του, στέλνοντας όμως τώρα…
σεμνή έκκληση στον… Βλογοκράτορα της «Καλύβα Ψηλά στα Βουνά» για δικαίωμα αποστολής ΤΟ ΠΟΛΥ δύο κειμένων την ημέρα, αναμένον εναγωνίως απάντηση από τον Βλογοκράτορα, εντός των επομένων ωρών ή ημερών.
Πάνο Ζέρβα, Αυτοκράτορα, οι (προσωρινά;) Αποκλεισμένοι από την Καλύβα σε Χαιρετούν:

AVE BLOGERΑΤOR KALYVATΙUS ,PANOPTICUS PANDEMONIUS PANIKUS

ψεκάστε, ξεσκίστε, πατάξτε
kάψτε, εξορίστε, θάψτε, διαγράψτε,

σκουπίστε, φιμώστε, ξεχάστε, τελειώστε…

ΞΙΠΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΙ-ΗΤΕΣ, ΓΑΤΟΥΛΗΔΕΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ,

ΕΞΟΡΙΣΤΟΥΣ (απ΄τα σκυλιά) ΒΡΟΝΤΙΛΟΥΣ(*) και ΟΡΓΙΛΟΥΣ.
(*) Ω ναι, και βρωμύλους, ενίοτε, θείε Ισίδωρε!


Επιτέλους υψώσαμε ΣΗΜΑΙΑ και ΑΝΤΙΒΑΡΟ κατά του ΕΘΝΟΚΤΟΝΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΕΛΥΤΙΣΜΟΥ

ΖΗΤΩ Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ μας, ο νέος ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ! ΖΗΤΩ Η ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ του ΖΟΥλουΡΑΡΗ

ΠΑΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΑΡΟΥΣ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ρίχνοντάς τους τnν ηρωική ΧΟΛΕΡΑ ΤΟΥ ΧΟΛΕΒΑ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τον Πάνο, ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ τον Πανικό

ΕΛΛΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΣΥΔΟΣΙΑ! ΛΑΪΚΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ κατά κάθε ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥ ΜΙΑΣΜΑΤΟΣ!

ΚΑΤΩ και η ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ! ΖΗΤΩ η ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΗ (αμεσο-δημοκρατικo-Φεουδαρχική) ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ!


ΕΠΙΛΟΓΟΣ (καλυβαϊκά στιγμιότυπα):

suigenerisav

C est la vie!*

Αντιλαμβανομαι πως υπάρχουν ζητηματα μεταξυ σας- αλλά εγω μόνο να λυπηθω μπορώ.
Και αν Πάνο ο βιοαννης ειναι καποιος που γνωριζεις [εξωδικτυακώς-οπως εχω την αισθηση…] γιατί δεν (δοκιμαζετε να) επιλύετε το θεμα ΑΛΛΙΩΣ..?
[όπως τον παλιο καλο καιρό-που υπηρχαν φίλοι, βιζ-α-βι επαφή (αστέρι μου γκουζγκουνάτο-δεν σημαινει αυτό που νομίζεις…) και προφορική επικοινωνία…??]
Από την πλευρά μου, βιοαννη θα ήθελα να σου πω ότι δεν θα ηθελα να σε χασω/ουμε απο συνομιλητη … ειλικρινα!]

* ετσι γραφεται αυτη η μ@λ@κι@-και θα σας παρακαλούσα να μη τη συνεχισετε-μεταξύ σας, εννοώ!

Alcibiades (!??)

…Επαυξανω.

March 17th, 2007 at 11:33 pm

Πάνος

Άτιμα Γαλλικά… Μερσί, σουί, για τη διόρθωση.

(πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει…)

*

Όντως γνωριζόμαστε με το βιογιάννη – είμαστε και συμπολίτες και σύντροφοι στις …αεροδιαδρομομαχίες. Δεν ξέρω αν καταλάβατε τι ακριβώς συνέβη. Μου ήρθε κάπως, να δίνεται (από το βιογιάννη) ΕΔΩ, λινκ σε φόρουμ όπου ο (ξέρετε ποιός) μου σούρνει τα εξαμάξης. Ειδικά όταν τον έχω ενημερώσει / παρακαλέσει (με μέηλ) ότι κάτι τέτοιο δεν πρέπει να συμβεί για κανένα λόγο! (λες και το ήξερα…)

Τα υπόλοιπα είναι καταγραμένα στα σχόλια που προηγήθηκαν.

Σούη, δε συμφωνώ με τη βιζ-α-βι (τι πάθαμε ρε με τα Γαλλικά;) επαφή.

ΕΔΩ δημιουργήθηκε το θέμα (εις βάρος μου) ΕΔΩ και πρέπει να λυθεί (αν λυθεί). ΕΔΩ επίσης πρέπει να ξεκαθαριστούν οι προσβλητικές ανοησίες περί “στημένης διαιτησίας”, που επαναλαμβάνονται για πολλοστή φορά.

Αν ο φίλος βιογιάννης έχει αυτή την άποψη για το ρόλο μου, λυπάμαι πολύ. Άλλη λάσπη κατάμουτρα δεν πρόκειται να ανεχτώ χωρίς να αντιδράσω. Το έχω ξαναπεί: όποιος δεν αισθάνεται άνετα στο περιβάλλον της καλύβας, ας μην την επισκέπτεται.

Για …τεχνικούς λόγους, δε μπορώ να αποχωρήσω εγώ από το μπλογκ μου.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δική μου, εκ των υστέρων): Εμ βέβαια, βρε Πάνο,

****** ****** ****** CHECKMΑTE!

(αλλιώς… ΕΔΩ!)

3 σκέψεις σχετικά με το “Hello BRAVE NEW world!

  1. Επειδή είδα να με εγκαλεί ο αγαπητός σχολιαστής της καλύβας suigenerisAV για ορισμένες λέξεις και φράσεις μου που χρησιμοποιήθηκαν στο ανωτέρω post, τις ΕΣΒΥΣΑ εγώ ο ίδιος, προ ολίγου.

    Αυτό δεν με υποχρέωση κανείς να το κάνω, αλλά αισθάνθηκα την υποχρέωση να το κάνω, ώστε να συμβάλλω και εγώ στην εξυγίανση των διαλόγων στην Καλύβα (όπου παραμένω αποκλεισμένος, μαζί με έναν άλλον συγγραφέα).

    Η αρχική «επίσημη αιτία» για τον αποκλεισμό αυτό υπήρξε η… πολυλογία μου. Ας πιστέψω ότι αυτή ήταν η πραγματική αιτία. Τώρα με εγκαλούν για τα λόγια μου. Ε, ας αποσύρω και τα «κακά λόγια». ΠΟΙΑ άλλη αιτία, θα βρείς μετά βρε Πάνο?

    ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι μερολήπτησες κραυγαλέα. Αφησες έναν τραμπούκο να μας βρίζει, και τελικά έβγαλες έξω εμάς αντί για τον τραμπούκο. Εντάξει. Ελπίζω να σου κάνει τώρα καλή παρέα. Εγώ σε ιδιωτικό μέηλ ζήτησα πάντως το δικαίωμα να στέλνω στην καλύβα ένα μέγιστο αριθμό ποστς, το πολύ δύο την ημέρα. Για να συνεχίσει η Καλύβα να κάνει το λειτούργημά της, και εγώ να μπορώ να εκφράσω μια γνώμη ως απλός πολίτης. Πειράζει αυτό?

    Περιμένω τώρα να δω αντιδράσεις… Αν δεν δω, σε 24 ώρες το πολύ το ιδιωτικό γράμμα συμφιλίωσης και ειρήνης θα γίνει ΔΗΜΟΣΙΟ. Οχι για λόγους αντεκδίκησης, αλλά για λόγους διαφύλαξης της ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ιστορίας.

    Γιώργος

  2. ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ τη άρσης της λογοκρισίας από τον Πάνο σήμερα, και ΔΕΝ έχω ΚΑΝΕΝΑ απολύτως σκοπό να εκμεταλλευτώ αυτή την άρση με κανέναν τρόπο. ΚΑΘΕ παράπονο συζητήσιμο, οδεύουμε προς λύση του «προβλήματος».

    Περιμένω τις φιλικές σας υποδείξεις για περαιτέρω χαμήλωμα τόνων

    Αν δεν φτάνουν οι χαμηλοί τόνοι, εεεεε…. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΗΧΕΙΑ βρε!!!
    http://www.soundclick.com/omadeon
    Γ.Σ.

Σχολιάστε

