Οι παρεξηγήσεις θεριεύουν αν δεν τις προλάβουμε!

tribal_dance_banner.jpg

Με το ιστολόγιο «Πόντος και Αριστερά» έχω άριστες και φιλικότατες σχέσεις. Στην πρόσφατη διένεξή τους με ένα δικό τους αγαπητό φίλο, τον Πάνο Ζέρβα, βρέθηκαν σε πολύ δύσκολη θέση, διότι αρνήθηκαν να προδώσουν τις αρχές τους και να δεχτούν «τελεσίγραφο» από τον Πάνο που απαιτούσε τη λογοκρισία ενός διανοητή αγαπητού στο δικό τους ιστολόγιο, με αποτέλεσμα να τσακωθούν με το φίλο τους.

Παραδόξως (ίσως – για μερικούς) στην πρόσφατη αυτή διένεξη, αν και πήρα σαφέστατα το μέρος του «Πόντος και Αριστερά» (σαν ΑΜΕΣΑ εμπλεκόμενος λόγω της υποστήριξής μου προς τον αποκλεισθέντα διανοητή και του δικού μου αποκλεισμού στο μπλογκ του Πάνου), απέφυγα επιμελώς να εκφράσω ύβρεις ή άλλου είδους επιθέσεις κατά του Πάνου Ζέρβα, παρόλο που μαζί του έχω ιδιαίτερα σοβαρά παράπονα και είχαμε αλληλο-βριστεί ΑΣΧΗΜΑ στο παρελθόν.

Δεν είμαι ηθικολόγος και… αν χρειαστεί, δεν έχω πρόβλημα να βρίσω κάποιον. Ξέρω τον τρόπο να είμαι ευγενικός και νηφάλιος στις περισσότερες των περιπτώσεων, αλλά μπορώ εξίσου εύκολα να μιλήσω υβριστικά, σε κάποιον που βρίζει ή προσβάλλει πρώτος. (Λυπάμαι αλλά δεν κατάφερα να φιμώσω τον… πολύ ανθρώπινο αυτό φυσιολογικό τρόπο αντίδρασης στη συμπεριφορά μου. ΟΠΩΣ είμαι και στη ζωή εκτός διαδικτύου, ΕΤΣΙ είμαι και μέσα σε αυτό).

Το ποστ αυτό ΔΕΝ έχει πολεμοχαρείς σκοπούς, ακόμη λιγότερο… υβριστικούς. Ο μοναδικός σκοπός που γράφω αυτό το ποστ σήμερα το πρωϊ είναι για να λύσω μια πολύ σοβαρή παρεξήγηση, που δημιουργήθηκε στο μυαλό του Πάνου Ζέρβα, και τον οδήγησε να γράψει ένα πολύ υποτιμητικό και προσβλητικό σχόλιο για μένα κάπου αλλού (στο μπλογκ του Μανώλη Βαρδή). Η παρεξήγηση είναι η εξής: Επειδή το φιλότιμο μπλογκ «Πόντος και Αριστερά» αναγκάστηκε να σβήνει σχόλια που ενδεχομένως θα θεωρούνταν προσβλητικά προς τον Πάνο Ζέρβα, στην περίπτωση ενός άλλου (λογοκριμμένου στο μπλογκ του Πάνου) συγγραφέα, ο Πάνος νομίζει, δηλαδή ΠΑΡΕΞΗΓΕΙ ότι… και δικά μου υβριστικά σχόλια εναντίον του γράφτηκαν πρόσφατα στον «Πόντο και Αριστερά».

Ε, ας έχει το κεφάλι του ήσυχο, διότι ΟΥΔΕΝ δικό μου υβριστικό ή προσβλητικό σχόλιο χρειάστηκε να σβήστεί από τους φίλους του, αφού… απλούστατα ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ. Τα μόνα (ελάχιστα) δικά μου σχόλια που σβήστηκαν, κρίθηκαν μη-παραγωγικά για το χαμήλωμα των τόνων, και μάλιστα τα έχω σώσει ΟΛΑ σε αλλεπάλληλες εκδοχές της συζήτησης που έσωζα στο σκληρό μου δίσκο.

Ας είμαι απολύτως σαφής: ΔΕΝ έχω πρόβλημα να βρίσω κάποιον, αν κρίνω ότι το αξίζει. Στη συγκεκριμμένη ιστορία όμως δεν έβρισα ούτε μία φορά τον Πάνο Ζέρβα, ο οποίος βρίσκεται σε κατάσταση έξαλλης οργής και δεν κατανοεί την παρεξήγηση.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ είμαστε, δεν είμαστε τέλειοι, ούτε άγγελοι. Αν ο Μανώλης Βαρδής θέλει να φερθεί ανθρώπινα, ας επιτρέψει την εμφάνιση ενός συνδέσμου σε αυτό το κείμενο, κάτω από το επιθετικό και προσβλητικό σχόλιο του Πάνου. Ευελπιστώ ότι έχει «μπέσα» και ότι θα το κάνει.

Αυτά προς το παρόν… διότι (believe it or not) έχουμε και δουλειές. 🙂

Υ.Γ. Καλώ τους φίλους Πόντιους-Αριστερούς να επιβεβαιώσουν το αληθές των λόγων μου, προς ΕΓΚΑΙΡΗ λύση της σοβαρής αυτής παρεξήγησης. Ta υπόλοιπα λεχθέντα του Πάνου (ΕΔΩ) με βρίσκουν αντίθετο, αλλά αποτελούν θεμιτή κριτική (έστω και προσβλητική μερικές φορές) και δεν θεωρώ ότι αξίζουν τον κόπο ενόχλησης του μπλογκ που τα φιλοξένησε. Ας ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, διότι πρόκειται περί κραυγαλέας παρεξήγησης, να νομίζει ο Πάνος ότι τον έβριζα στο μπλογκ «Π&Α» στην πρόσφατη λυπηρή ιστορία.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Οι παρεξηγήσεις θεριεύουν αν δεν τις προλάβουμε!

  1. Προ ολίγου πρόσθεσα ένα σχόλιο στη «συζήτηση» που άνοιξε ο Πάνος, εμπλεκόμενος απρόσκλητα σε άσχετο θέμα που αφορούσε εμένα και τον Μανώλη Βαρδή. Απαντώντας σε σχόλιο του Ομέρ, εδώ
    http://manolisvardis.wordpress.com/2008/02/01/0102008a/#comment-8478
    έγραψα:

    Φίλε Ομέρ,

    Κατανοώ την αηδία σου με τους καυγάδες άλλων, αλλά -ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί την σέβομαι- σου γράφω αυτό εδώ (περίληψη και τροποποίηση ιδιωτικού μέηλ που ελπίζω να έλαβες).

    Είστε ώριμοι αριστεροί διανοητές και κατανοείτε ελπίζω πολύ καλά ορισμένα πράγματα.
    Είναι επόμενο, όταν αποφασίζετε να σβήνετε σχόλια σε τόσο μεγάλο βαθμό, να δημιουργούνται ΠΟΛΥ λάθος εντυπώσεις
    για όσα σβήνετε.

    Το άκρον-άωτον της καταπίεσης είναι ένα ιστολογικό κατεστημένο που θα έσβηνε κι αυτό σχόλια αδιακρίτως και μετά θα κατηγορούσε όσους τα έγραψαν για ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ.

    Από τη στιγμή που δεν κρατάτε αντίγραφα σχολίων, ΕΜΠΛΕΚΕΣΤΕ σε τέτοιους ισχυρισμούς άλλων, είτε το θέλετε είτε όχι.
    ΕΧΕΤΕ ΕΥΘΥΝΗ απέναντι στους σχολιαστές σας, ΕΧΕΤΕ ΕΥΘΥΝΗ και απέναντι σε κάποιον που τους κατηγορεί με ΜΟΝΗ
    ΑΙΤΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ μέσα στο δικό σας μπλογκ.

    Αν κάποιος επιτεθεί σε άλλον επικαλούμενος γεγονότα στο δικό μου μπλογκ, ΦΥΣΙΚΑ και θα ενδιαφερθώ και μάλιστα
    αν δω κάτι απολύτως λάθος φυσικά και θα το διορθώσω.

    Σε αντίθετη περίπτωση θα «καλόπιανα» τον παρανοήσαντα αφήνοντας το ευρύ κοινό να νομίζει ότι ισχύουν όσα δήλωσε (πράγμα όχι σωστό).

    Κατανοώ την κόπωσή σας, αλλά ελπίζω ότι κατανοείτε και την ξεκάθαρη αυτή θέση μου.

    Εγώ στη θέση σας, θα έλεγα ΕΥΘΕΩΣ και ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ παρερμηνείας, ότι «παρακαλώ μην μας εμπλέκετε, αλλά πάντως
    έγινε παρεξήγηση. Δεν διαγράψαμε υβριστικά σχόλια του Ομαδεών, απλώς διαγράψαμε όσα κατά τη γνώμη σας ανέβαζαν τους τόνους».
    ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ δηλαδή είναι;

    Με εκτίμηση και ΚΑΜΙΑ διάθεση εμπλοκής σας.

    Φυσικά μπορεί κανείς να μη θυμάται ΤΙ ακριβώς έσβηνε.
    Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη λοιπόν, θα κάνω λοιπόν τα εξής

    1) Θα ανεβάσω ιστοσελίδες κάπου αλλού με ΟΛΑ τα σχόλια, τόσο τα λογοκριμμένα όσο και εκείνα που παρέμειναν, διότι κάθε 2 λεπτά καθόμουν και έσωζα ΟΛΑ όσα έλεγα στο μπλογκ σας.

    2) Θα σε ρωτήσω αν θυμάσαι να αποκάλεσα ποτέ τον Πάνο με κάποιον «υβριστικό χαρακτηρισμό» μέσα στο μπλογκ σας (πλην του όρου «οικοφασίστας» που αναλύθηκε σε δικό μου μπλογκ και δεν δεχτήκατε φυσικά το λινκ, ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ).

    Αυτά.

    Υ.Γ. ΦΥΣΙΚΑ και είχα βρίσει τον Πάνο στο παρελθόν αλλά στο δικό μου μπλογκ και για πολύ συγκεκριμμένους λόγους. Μάλλον ήταν λάθος, γιατί ο υβρίζων χάνει μεγάλο μέρος του δίκιου του…

Σχολιάστε

