ΠΟΙΟΣ ήταν ο Μέγας Αρχιδεοντολόγος

UPDATE (3/2/2017)

Aποφάσισα να ξανα-κάνω το παρόν ποστ δημόσιο. Σήμερα ο Νίκος Σαραντάκος είναι… ακραιφνής μνημονιακός συριζαίος και «λόγιος» συγγραφέας, πολύ γνωστός δημόσια, με πολλές δημόσιες εμφανίσεις, βίντεο και φωτογραφίες στο διαδίκτυο. Είναι τόσο γνωστός, τώρα πια, ώστε δεν μπορεί σήμερα να με συκοφαντήσει ότι (δήθεν) «αποκαλύπτω προσωπικά δεδομένα», ανεβάζοντας δημόσιες φωτογραφίες του. Πριν πολλά χρόνια είχε κάνει νομικά και διαδικτυακά διαβήματα λογοκρισίας, κατά μιας ανάρτησης μου με (αλλοιωμένη από άλλον) φωτογραφία του, η οποία επίσης ήταν δημόσια (τότε) αλλά… αυτό δεν μπορούσε εύκολα να αποδειχτεί εκείνη την εποχή (που δεν ήταν ακόμη δημόσιο πρόσωπο). Προσέξτε, τώρα, την έκφραση του προσώπου του. Τη θεωρώ αποκαλυπτική. Ας κρίνετε εσείς… αν κάνω λάθος:

adasddas.jpg

Ηταν ο άνθρωπος που ΕΠΙΝΟΗΣΕ τη βαρύτατη συκοφαντία ότι… καταράστηκα το αγέννητο (τότε – 1997) παιδί της δημοσιογράφου κ. Λαμπρινής Θωμά.

Επίσης ήταν ηγετικός δημαγωγός της λίστας Hellas, διαδικτυακός κολλητός του «καλού παιδιού της Ακροδεξιάς» Φειδία Μπουρλά (που μέχρι σήμερα ο Σαραντάκος τιμά με εγκωμιαστικό link στις ιστοσελίδες του), του άααλλου «καλού παιδιού της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ Τετάρτης Αυγούστου» που έφερε το ένδοξο όνομα «Παπάδας», και άλλων «μπουμπουκιών». Αυτό το μπουλούκι χυδαιότατων υβριστών και συστηματικών λασπολόγων ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ επί σειρά ετών, «εκπαραθυρώνοντας» (μέσω διασυρμού) σε κάποια φάση ακόμη και τον συν-ιδρυτή και διαχειριστή της «κωλολίστας» κ. Σπύρο Λιώλη. Ο Φειδίας Μπουρλάς, το «καλό παιδί» (και υποστηρικτής του ΛΑΟΣ) αργότερα έπαιξε το ρόλο «εξωραϊστή» της λίστας, διαγράφοντας από τα google μερικά από τα πιο χυδαία κείμενα της λίστας, ώστε να μη μείνει στην Ιστορία η σαπίλα της . (Δεν τα έσβησε όλα βέβαια, γιατί χρειαζόταν συγκατάθεση και από όσους τα έγραψαν). Είχα γράψει εκτενές κείμενο τεκμηρίωσης γι΄αυτό το ξαναγράψιμο της Ελληνικής Ιντερνετικής Ιστορίας αλλά δεν το κράτησα αναρτημένο δημόσιο, μετά από χρόνια. (Μπορεί και να το ξανα-αναρτήσω κάποια στιγμή, αν και είναι τώρα πια δευτερεύον θέμα…)

Αυτή η λάσπη (το ότι δήθεν «καταράστηκα το αγέννητο παιδί της» όταν ήταν έγκυος) ήταν ένας μύθος που εξαπολύθηκε μαζικά στη λίστα «hellas», έτσι ώστε να «χοντρύνει το παιγνίδι» (του διασυρμού) και έτσι ώστε να… χάσω τους λιγοστούς θαρραλέους υποστηρικτές (όσους δεν είχαν αηδιάσει, τρομοκρατηθεί ή σωπάσει προ πολλού) π.χ. κάποιος κ. Γιώργος Θεμέλης. Μέσω της λάσπης ότι «καταράστηκα το αγέννητο παιδί της κυρίας», ο στόχος αυτός (της απώλειας των λίγων υποστηρικτών) επιτεύχθηκε. Μετά από ΑΥΤΗ την συγκεκριμμένη λάσπη, ακολούθησε μαζική «ηθική καταδίκη» από ολόκληρο το πλήθος, ΠΟΛΥ σοβαρή διαπόμπευση, αλλά και κατασκευή… ικριώματος (δηλαδή ολόκληρου web-site) όπου με εκτέλεσαν σαν προσωπικότητα. Αυτό ΔΕΝ ήταν αστείο: Κάθε ελπίδα μου (σαν κατασκευαστής λογισμικού που ήθελε να κάνει πωλήσεις μέσω διαδικτύου) εξοντώθηκε οριστικά, μέσω εκείνου του site. Πάνω από έντεκα χιλιάδες άτομα επισκέφτηκαν εκείνο το site της character assassination / γελοιοποίησης (δηλαδή… έμπρακτης ναζιστικού τύπου ψυχιατρικο-ποίησης, όπως αποκαλεί τέτοια φαινόμενα ο γνωστός ψυχίατρος Σπύρος Σούρλας),  ένα σάητ που με ταύτιζε με ψυχοπαθική «αίρεση αυτοκτονίας», στο ιντερνέτ εκείνης της εποχής. Από τις δέκα (περίπου) ιστοσελίδες εκείνου του site, οι τρείς γελοιοποιούσαν (και παραποιούσαν άσχημα) το καλλιτεχνικό και επιστημονικό μου έργο, ενώ οι υπόλοιπες (μέσω έξυπνης συρραφής μικρών τμημάτων από κείμενα) με εξόντωναν ολοκληρωτικά σαν… παρανοϊκό ψυχοπαθή.

Από που ξεκίνησε όμως εκείνη η (δήθεν) «κατάρα»; Και τι ακριβώς είχε προηγηθεί; Είχα πράγματι «καταραστεί το παιδί της»;

Ε, ΟΧΙ! Τίποτα τέτοιο δεν μου πέρασε καν από το μυαλό. Σε ΤΙ θα έφταιγε το παιδί της (για τα δικά της χάλια); (ΤΙ είμαι; Κακιά… μάγισσα του χωριού;) OXI, βέβαια! Εκείνο που σκέφτηκα όμως, κάποια στιγμή, πολύ έντονα (και το έγραψα χωρίς να το πολυ-σκεφτώ) ήταν ακριβώς το αντίθετο (της «κατάρας» που μου καταλογίστηκε): Σκέφτηκα ότι… ορισμένοι άνθρωποι (όπως θεωρούσα για την κ. Θωμά τότε) ΜΟΝΟ από τα παιδιά τους ίσως μάθουν κάποτε την ανθρωπιά που (κατ΄εμέ) ΔΕΝ έχουν! Και ευχήθηκα… το ίδιο της το παιδί να της διδάξει την καλωσύνη και την ανθρωπιά (που ΔΕΝ έχει) κάποια μελλοντική ημέρα!

Αν θέλετε, με πιστεύετε. Εκ των υστέρων, εξακολουθώ να θεωρώ ΠΑΡΑΛΟΓΟ και αντίθετο με τις αρχές μου, το ρητό «αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα». ΔΕΝ ακολουθώ αυτό το ρητό του «Ευαγγελίου». ΔΕΝ θεωρώ ότι φταίνε τα παιδιά για τις κακοήθειες των γονέων τους. Πολλές φορές μάλιστα, τα παιδιά είναι εκείνα που διδάσκουν τους γονείς, με την αθωότητά τους και την έμφυτη δική τους αντίληψη δικαιοσύνης. ΔΕΝ πιστεύω ότι τα θετικά αισθήματα «μπαίνουν αργότερα» στο μυαλό ενός παιδιού. Τα θεωρώ ΗΔΗ έμφυτα. Το μόνο που μπορεί να κάνει η παιδεία, είναι να τα «καλλιεργήσει», να τα ενθαρρύνει, να τα κάνει πιό συνειδητά. Όμως, ΔΕΝ μπορείς να «καλλιεργήσεις»… ανύπαρκτο φυτό. Έτσι, ΔΕΝ μπορείς και να «καλλιεργήσεις» ΜΗ-προϋπάρχουσα καλωσύνη.

Πρέπει βεβαίως να παραδεχτώ, ότι τα προηγούμενα τα έγραψα (τότε) πολύ βιαστικά και πολύ θυμωμένα. Εξίσου βιαστική πρέπει να ήταν όμως και η Λαμπρινή Θωμά, που πολύ πιθανώς ΔΕΝ κατάλαβε ότι μου «την έπεφταν» κυρίως φασίστες, επειδή είχα διαμαρτυρηθεί για το φόνο αθώου εφήβου από αστυνομικό (υπόθεση Καλτεζά). Οραματίστηκα τότε, εκείνη τη στιγμή, μέσα στη διένεξη… το ΤΙ θα γινόταν αν η Λαμπρινή Θωμά εξαπέλυε… εναντίον του ίδιου της του παιδιού κάποια μελλοντική ημέρα, την… ίδια ακριβώς ψυχοβγαλτική (crazy-making) συμπεριφορά που εξαπέλυε εκείνη, τότε (μαζί με άλλους) σε μένα (καθώς και σε άλλους αγνώστους μέσω Διαδικτύου) και… οργίστηκα ΑΚΟΜΗ περισσότερο: Aυτή τη φορά ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ του παιδιού της. Ετσι (μεταξύ άλλων) της έγραψα «εύχομαι να διδαχτείς από το παιδί σου που θα σε φτύσει μια μέρα» και αυτό αμέσως διαστρεβλώθηκε, μαγειρεύτηκε με κρεμμύδια και μπαχαρικά, και εξαπολύθηκε σαν «τεκμήριο ενοχής» στον… Ιντερνετικό Λαό (για να με διασύρει). Μέσω της λάσπης ότι «καταράστηκα αγέννητο παιδί» εξέλειπαν και οι τελευταίοι ενδοιασμοί (κάποιων) για την πλήρη διαδικτυακή μου εξολόθρευση. Επίσης την επαγγελματική εξολόθρευση, αφού δεν ήμουν παρά ένας μικρός πρωτοπόρος κατασκευαστής λογισμικού, και οι λίγες εκατοντάδες των πελατών μου (τότε) είχαν αποκτηθεί 99% μέσω επαφής πρόσωπο-με-πρόσωπο. Η νέα «αγορά του διαδικτύου» έκλεισε έτσι για μένα εντελώς, μετά από εκείνη τη μαζική διαπόμπευση. Μιλάμε -άλλωστε- και για μία εποχή όπου η ΜΙΚΡΗ μόνο μειοψηφία Ελλήνων που είχαν μπεί στο Διαδίκτυο, γνωριζόντουσαν σχεδόν όλοι μεταξύ τους (διαδικτυακά).

Μιλάμε επίσης για ένα πρωτοποριακό λογισμικό, το μεταφραστικό εργαλείο «HyperLEΧ» που απευθυνόταν ΚΥΡΙΩΣ στον μορφωμένο έλληνα χρήστη υπολογιστών, δηλαδή στο ίδιο το κοινό που (μεγάλο μέρος του) παρακολούθησε το μαζικό διασυρμό μου και πίστεψε τις ρετσινιές που μου κόλλησαν!

Δεν το πιστεύετε; Πιστεύετε ότι ήμουν (ή είμαι) υπερβολικός σ’ αυτά τα συμπεράσματα; Αμφισβητείτε το πόσο σημαντική είναι η ΚΑΛΗ ΦΗΜΗ, για έναν σοβαρό επαγγελματία λογισμικού; Δικαίωμά σας. Τότε όμως, για ποιό λόγο η επίσημη νομοθεσία κάθε χώρας καταδικάζει τόσο σοβαρά (και αποζημιώνει) την «επαγγελματική δυσφήμηση»; Και… ΤΙ νομίζετε ότι συνέβη τότε, εκείνες τις μαύρες μέρες του 1997, σε μένα, στη ζωή μου και στη μικρή προσωπική επιχείρησή μου (την «HyperLogic R&D» – που το ιστορικό της βρίσκεται ΕΔΩ), μετά από όλα αυτά; Ανοιξη και οργασμός… πωλήσεων και πελατών; (Για σκεφτείτε το…) Αν -τώρα- εξακολουθείτε να… αμφιβάλλετε για τις διαπιστώσεις μου, δείτε τι έγραψε ένας άλλος, ένας αμερόληπτος και ανεξάρτητος παρατηρητής (στη λίστα hellas) πέντε ολόκληρα χρόνια μετά το διασυρμό, σε ένα σχόλιο όπου η ουσία βρίσκεται σε δύο μόνο γραμμές, τις εξής:

Σπύρος Μαρκαντωνάκης (ουδέτερος παρατηρητής της λίστας «hellas», 11 Φεβρ 2002), μιλώντας για το διασυρμό μου (του 1997):

«Τσαλαπάτημα του αδύνατου για την δική μας προσωπική ευχαρίστηση, και η αντίδραση της λίστας, αν θυμάμαι καλά: Αυτή του όχλου που συμμετέχει με ευχαρίστηση στο λυντσάρισμα«

(σε γκρήκλις: Tsalapatnma tou aduvatou gia tnv
dikn mas proswpikn euxaristnsn kai n avtidrasn tns listas av 0umamai kala: Autn
tou oxlou pou summetexei me euxaristnsn sto luvtsarisma.)

Για να γίνω ακόμη πιο ακριβής και σαφής, αλλά και… δίκαιος απέναντι σε πολλούς, δεν ήταν μόνος ο Σαραντάκος στη δημιουργία της φήμης (που γέννησε τον άγριο διασυρμό). Υπήρξαν άλλοι (3 περίπου) που προηγήθηκαν (μισο-αστειευόμενοι κακόγουστα), ενώ αυτό που είπα «ήταν στα όρια» αυτού με το οποίο με κατηγόρησαν. Στην πραγματικότητα, εγώ ο ίδιος είχα στενοχωρηθεί και θυμάμαι ατέλειωτες ιδιωτικές συζητήσεις με φίλους (και με την άρρωστη μητέρα μου) γύρω από το ΑΝ ή όχι όσα είπα μπορούν να ερμηνευτούν σαν «κατάρα». Αντίθετα, όμως, με άλλους που ήταν πολύ πιο επιπόλαιοι, φαιδροί ή εσκεμμένα καυστικοί σε στυλ «στρατιωτικού καψονιού για να ψαρώσει ο νεοσύλλεκτος», εκείνο που έκανε ο Σαραντάκος ήταν η σοβαρή «χαριστική βολή» στο θύμα του όχλου (όπως συνηθίζει να κάνει και επανέλαβε αρκετές φορές ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ μέσα στο διαδίκτυο, όχι μόνο σε μένα), μία εκτέλεση ¨τέλειο έγκλημα» που τον ανέβασε και στην εκτίμηση του όχλου, πάρα πολύ. Ο Σαραντάκος ΚΕΡΔΙΣΕ από τη συμφορά την οποία ο ίδιος ανέβασε στα άκρα, ενώ -επιφανειακά- φαινόταν σαν να ήταν «ο πιο σεμνός» (όπως θα δείτε να τον αποκαλεί πιο κάτω άλλος… λιθοβολιστής).

Επίσης οφείλω και μία άλλη διευκρίνιση για λόγους Ιστορικής ακρίβειας (αλλά και προστασίας υπολήψεων). Ο Φειδίας Μπουρλάς είναι πράγματι «καλό παιδί» (από όσα γνωρίζω). Βέβαια, πράγματι ήταν «υπερ-δεξιούλης» τότε (και πιο πρόσφατα υποστήριξε φανερά κάποιες θέσεις του ΛΑΟΣ) αλλά ΔΕΝ γνωρίζω τι πιστεύει τώρα (καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές) ούτε τις ακριβείς ιδιωτικές και δημόσιες πολιτικές του δεσμεύσεις και πεποιθήσεις. Εκτιμώ την ευθύτητα που επέδειξε, αλλά του καταλογίζω *(κυρίως) ένα πράγμα: ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για την περιβόητη «κωλολίστα Hellas», με κίνητρο να την «εξωραϊσει» και να την «βγάλει λάδι»! Ο δε Παπάδας, περιβόητος μπινελικομάχος της ΑΚΡΑΣ (φανερά φασιστικής) Ακροδεξιάς, ουδέποτε υπήρξε (κυριολεκτικά μιλώντας) κολλητός ή φίλος του Σαραντάκου. Το παράπτωμα όμως του Σαραντάκου  δεν ήταν η φιλία αλλά η ανοχή (και ενίοτε η συναίνεση, ή ακόμη και η συνεργία) σε φασιστικές απόψεις και/ή συμπεριφορές, μια συνεργία που έφτανε μέχρι του σημείου της φιλίας (αν τη διάβαζε εξωτερικός παρατηρητής). Για να το εκφράσω πιο καλά, θα σας θυμίσω τη «λυκοφιλία» μεταξύ σημερινών πολιτικών που ενώ υποτίθεται ότι τσακώνονται στη Βουλή, στην ταβέρνα ανταλλάσσουν αστειάκια μεταξύ τους και είναι -ουσιαστικά- ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ, ΜΙΑ ΚΛΙΚΑ, κ.ο.κ. Εεεε… ΑΥΤΟ ακριβώς βρήκα αποκρουστικό στη λίστα Hellas, από πολιτική και κοινωνική άποψη (εκτός από τη δυσωδία και τη σαπίλα), και ΑΥΤΟ εννοώ με την αναφορά μου στις σχέσεις Σαραντάκου και ορισμένων άλλων (δηλαδή… ΟΛΩΝ –στην τελική). Πάντως η τελευταία διευκρίνηση… παραείναι επιεικής, διότι ο Σαραντάκος ποτέ δεν παίρνει το μέρος κανενός λιθοβολούμενου σε διαδικτυακές κοινότητες (όχι μόνο την Hellas). Πάντα παίρνει το μέρος των πολλών και -ιδίως- του ηγέτη-επιτιθέμενου, συμπεριφερόμενος σαν να είναι πάντα ο στόχος του Ηγέτη ή της κυριαρχούσας ομάδας «προβληματικό άτομο» (αλλά βλέποντας τη φάτσα του  ας κρίνετε εσείς  ποιος είναι ΤΙ, όχι λόγω φυσιογνωμίας, όσο λόγω κάποιων εκφράσεων του προσώπου του)…


 

Advertisements

17 σκέψεις σχετικά με το “ΠΟΙΟΣ ήταν ο Μέγας Αρχιδεοντολόγος

  1. Αυτό το θυμάσαι;

    George Stathis wrote:
    > OXI, den ebrisa kanenos to paidi. Otan proeidopoihsa gia to poso
    > epikindyno atomo 8a einai h Lamprinh akomh kai sto paidi ths, DEN
    > ebrisa to paidi ths. Auto nomizw einai SAFES.
    Milhsa gia paidi KAI antra. Ton antra ths den ton exeis akrivws kai
    korwna m’ayta pou tou serneis. Opote pame sto allo miso.
    Gia to paidi, en pash periptwsei, anadiatypwnw: «Vazeis sto stoma sou
    agennhta paidia». An kai eilikrina nomizw de xreiazotan na sto ekshghsw.
    Ektos an eksakoloutheis na nomizeis oti vriskesai sta oria tou «fair»
    mpinelou.
    > Diabases to arxiko posting? H mono osa egrapsan alloi META?
    Pesto eythews. Parasyr8hka apo ton Petropoulo. Etsi?
    Pros pithanh ekplhksh sou loipon, to mail tou Petropoulou mou hrthe afou
    eixa steilei to reply sth lista (to proswpiko mail pou mou elege na sou
    thn pesw ennow).
    > An phran ta skagia elafrws kai ton antra ths, isws exeis ena mikro
    > dikho. Alla epimenw oti einai toso arnhtiko atomo, pou sto paidi ths
    > h idia mono kako 8a kanei. Kata ta alla… POIOS einai o antras ths?
    > An 8eleis (kai an uparxei) tou zhtaw 8ermws sugnwmh.
    > Parto ws e3hs: Zhtw sygnwmh apo ton antra ths, pou eipa oti ‘den
    > katanow poios malakas dexthke na kanei mazu ths paidi’, kai pragmatika
    > den eprepe na xrhsimopoihsw th le3h ‘malakas’.
    Syggnwmh pou sas eipa malaka kyrie.
    Wstoso den katanow poios eiste pou dexthkate na kanete mazi ths paidi.
    (fantasou na ton paroun «varia» ta skagia)
    > Alla TI allo pros8esa?
    > Oti AS EINAI KALA to paidi ths, pou 8ewrw anapofeukto na thn > aporripsei
    > (ftusei/3eutelisei) mia mera. Dioti apo TETOIA atoma, opws h Lamprinh,
    > ta paidia kourazontai na glutwsoun. Katadikazw thn kakia pou > anapofeukta
    > 8a prokalesei problhmata sto paidi. Parto kai san proeidopoihsh. OXI
    > omws oti ebrisa KAI to paidi ths. Auto einai lasph tou Petropoulou,ki
    > an th diabases, phgaine kai eleg3e to: Leei ASYSTOLA psemmata.
    Egw anti gia ta parapanw tha elega paidia, de mou vghke.
    Ayta pou les, den synopsizontai sthn katara (xrhsimopoiw th leksh tou G.
    Mpaloglou) «apo to paidi sou na to vreis?»
    > Mou fainetai oti sugxeeis enan _mu8o_ (to oti OLES oi mhteres einai
    > kales) me thn pragmatikothta: Oti uparxoun KAI kakes mhteres. Apo osa
    > gnwrizw, ka8e kako atomo ginetai enas kakos goneas.
    Pote ekana tetoies anafores kai den to thymamai?
    Anafer8hkes sth sxesh ths Lamprinhs me ton antra kai ti paidi ths.
    Eithistai ayta ta zhthmata na xarakthrizontai me dyo lekseis «idiwtikh
    zwh».
    Kai exw thn entypwsh oti oi syxnotates anafores sthn «kopelia sou»,
    exoun skopo na tsimphsei kapoios kai na sthn prosvalei wste na
    isostathmistei to diko sou atophma.
    > Giwrgos Sta8hs
    Angelos

  2. Αγαπητέ παλαιο-λιστόβιε,

    ΤΙΠΟΤΕ δεν άλλαξε. ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θέμα όσα λέω πιο πάνω, από το «καταράστηκε αγέννητο παιδί».

    όποιος ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΩΣΤΑ κατανοεί το θέμα πολύ καλύτερα από τους… αρχιμπροστάρηδες του όχλου κυνηγούς «σοβαρών ατοπημάτων».

    Φυσικά, το «συχνότατες αναφορές στην κοπέλα» (κλπ) δεν είχε καμία σχέση με την… έτοιμη να βρει ΜΟΝΟ κακό φαντασία σου (τότε).

    Θα γίνουν και άλλες αναφορές σε αυτά τα θέματα, εν καιρώ. Με σκοπό την αποκατάσταση αληθειών, όχι να φανώ… άγιος!

  3. Δηλαδή τη δική μου ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΖΩΗ, το δικό μου ΜΟΧΘΟ, κ.ο.κ. τα… σεβαστήκατε ΟΛΑ, ε;

    αλλά ΟΛΑ εδώ πληρώνονται. ΕΔΩ είμαι, ΕΠΕΖΗΣΑ, ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ.

    Και ΕΜΕΙΝΑ με μία παιδικότητα τόσο ειλικρινή, ώστε ΟΛΟΙ όσοι με ξέρουν με εκτιμούν γι’ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. όχι για… «παλιμπαιδισμό».

    ΕΤΣΙ γράφω και μουσική. ΕΤΣΙ είμαι αυθεντικός, διότι ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ (του οποίου τα αισθήματα ένιωσα και πρόβαλα… τότε)

  4. Εσύ δεν είχες γράψει «δεν κατανοώ ποιος μαλάκας δέχτηκε να κάνη μαζί της παιδί»; Εσύ δεν είχες γράψει «να το βρης από το παιδί σου»;

    Αυτά τα είπες σε μια γυναίκα που ήταν τότε έξη μηνών έγγυος. Δεν ντρέπεσαι να το καυχιέσαι έντεκα χρόνια αργότερα; Τότε σε είχαν όλοι καταδικάσει, όχι μόνο ο Ν.Σ. που ήταν και ο πιο σεμνός. Αυτά τα έχω κρατήσει, θέλεις να τα εμφανίσω εδώ;

  5. Δεν καυχιέμαι για ΤΙΠΟΤΕ.

    Καυχιέμαι μόνο γι'[ αυτό που ΕΙΜΑΙ.

    Η αν προτιμάς, αυτό που ΕΓΙΝΑ.

    Η αν προτιμάς, γι’ αυτό που ΠΟΔΟΠΑΤΗΘΗΚΕ.

    Μέσα σε μια λίστα με ΣΥΝΕΧΗ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ, τα ΠΑΝΤΑ σχεδόν είχαν εκσφενδονιστεί από όλους σε όλους, με συνεχή μανία ανεύρεσης στόχων, για εικονικό λιθοβολισμό από τον όχλο.

    Απομονώνοντας ένα χτυπητό άσχημο λεχθέν και κάνοντάς το σημαία, ο καθένας που το κάνει αυτό μπορεί να καταστρέψει κάποιον άλλον.

    ΤΙΠΟΤΕ δεν με κάνει περήφανο, όσον αφορά τα λεχθέντα, άλλωστε στη ΔΙΚΗ ΣΑΣ λίστα έμαθα και ορισμένες… βρισιές ή εκφράσεις που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν ήξερα.

    Το να απομονώσεις τα δικά μου λεχθέντα από τόσα άλλα, δεν θα πιάσει. Θα μου πάρει ίσως χρόνο, αλλά η αλήθεια μπορεί να φανεί εύκολα. ΤΟΣΟ τα δικά μου λάθη, ΟΣΟ και η ΚΤΗΝΩΔΙΑ που τα εκμεταλλεύτηκε ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ και με απροκάλυπτη λάσπη.

    Μην πας μακριά, Μερικοί με μισείτε ΚΑΙ ΤΩΡΑ, π.χ. εκείνος που έγραψε «θα σου χώσω την επιστολή του Θεοδωράκη στον κώλο». Αν θες θα βάλω και το λινκ.

    Φυσικά δεν θα εμποδίσω καθόλου, να βγάλεις στη φόρα και πράγματα που είπα και δεν με τιμούν. αλλά ΔΕΝ θα επιτρέψω να ΞΑΝΑ-απομονωθούν οι κραυγές του (οποιουδήποτε) ΛΙΘΟΒΟΛΗΜΕΝΟΥ για να… δικαιώσουν το λιθοβολισμό!

  6. Κι αυτό δικό σου δεν είναι;

    angelo

    At 05:11 =EC=EC 27/3/1997 +0000, Nikos Sarantakos wrote:

    >Nai, etsi einai. Opoios den einai mazi sou einai enantion sou. Opoios den
    >brizei ekeinous pou se brizoune einai fasistoeidhs. Exeis apoluto dikio.=20

    Ti les re Sarantako? Den mas ta les kala! To anti8eto symbainei: OLOI
    osoi den me brizoune einai pi8anoi _filoi_. Asxetws an _den_ miloun…
    Eilikrina 8libomai pou se blepw _ephreasmmeno_, na pairneis mia gnwmh
    pou e3efrase kapoios allos (a8wos), o «gelastos Iasonas», kai na thn
    pairneis tois metrhtois, polu xeirwtera apo opws thn ennoouse arxika.

    Molis TWRA diabasa ta mhnumata sou, ta ‘ippotika’ kai dikhgorika, opou
    pairneis to meros ths… tagaro-skulous Lamprinhs, apenanti sto Giwrgo
    Pantoubakh, kai les oti ths ekane ‘xtyphmata katw apo th zwnh’ me osa
    ths esoure sthn pragmatikh zwh. Kounia pou se kounage, kahmene Niko!!!
    MA… OLA OSA egrapse o Pantoubakhs, gia th Lamprinh 8wma (plhnn twn
    mpinelwn, fusika) einai ALH8INA, kai polu… LIGA malista. Etsi kai
    apofasisei na bgalei o Kwstas FLOKAS osa 3erei gia th Lamprinh sthn
    PRAGMATIKH ZWH, sth fora, auta pou ths esure o Pandoubakhs mallon 9a
    apodeixtoun a8wa… mikro-xastoukakia!!!! Milame gia EPAGGELMATIA
    LASPOLOGO ‘DHMOSIOGRAFO’ pou den 8a distaze na bgalei kai to Xristo
    akomh… daimona, prokeimenou na _anarrixh8ei_ h idia, _koinwnika_!

    (auto einai olo ki olo, to paignidi ths!!! -Ideologies DEN exei…
    aplws upokrinetai, giati th sumferei, ki eftia3e enan _axtarma_).
    -Kahmene Skeboulh, krima to tsipouro pou sou fernei peskesi na se
    glukanei… Kounia pou se kounage ki esena, kahmene Skeboulh…)

    Mhn ta les opws se boleuei twra. Prwtos anakeuthkes ekei pou den 3ereis.
    PRWTOS me eipes palabo, PRWTOS phres to meros ths tagaro-skulous, XWRIS
    naxeis diabasei ta mhnumata apo thn arxikh diene3h-mou mazu ths, k.o.k.

    Sarantako mou, exeis na kaneis me kammia dekaria _kwlopaida_ pou tous
    exei baresei asxhma sto kefali h empeiria tous, apo _prohgoumenous_
    antipalous tous (p.x. Samaras) kai mh exontas ti allo na kanoun sth
    zwh tous (opws h apotuxhmenh kai kakiwmenh anergh… tagaro-skulou!)
    briskoun eite bolikes pare.i.tses (na pernane tnn wra tous, kalh wra
    esena!) eite kai 8umata ta opoia bazoun stoxo me thn trampoukistikh
    8rasudeilia oti ‘prokeitai gia trufera podia’ gia ‘diaskedash’ tous.
    (h opoia sunistatai se sumbolikes dolofonies proswpikothtwn).

    «Duo metra kai duo sta8ma» efarmozeis, alla DEN to 3ereis, dystyxws!

    Ta idia kanei ki o Anhpsios, 3exnwntas malista POSO lerwmenh exei
    _kai_ ekeinos th DIKH tou fwlia, me thn upo8esh Basilh _Gewrgiou_…

    Oso gia ton Koutalo, osa eipa basizontai se osa ekeinos uposthri3e,
    (uperaspizomenos tis brwmies ths omadas / klikas / akroathriou tou).
    OLOI osoi uposthrizoun tous brwmiarhdes a3izoun thn idia metaxeirish.
    As analaboun tis eu8unes _ka8e_ eidous brwmias pou PROSYPOGRAFOUN!!!
    – Sugxwrountai kai e3airountai monon osoi exoun emfanestath AGNOIA,
    h’ kanoun xioumor _pali_ basismeno sthn agnoia. (P.x. Iasonas).

    >Epeidh h periptwsh apodeiknuetai aniath, stamatw edw. Eutuxws eleipes kai
    >kana duo bdomades kai proftasan na ginoun kai duo treis sobares koubentes.

    Mallon h omadikh parakroush kai h omadikh trella einai ENTELWS aniath.

    Giati enas an8rwpos pou exei autokritikh (idiws Par8enos to zwdio 🙂 )
    mporei kai na dei eukola ta la8h tou, alla enas trellamenos MAZAN8RWPOS
    xwris proswpikothta (opws merikoi alloi) DEN allazei potE tis apopseis
    tou. Kai einai polu 8libero enas dianohths tou dikou sou epipedou (auto
    to lew en8umoumenos polla pou egrapses, toso sto Hellaslist oso kai sto
    soc.culture.greek) na… 3esunerizesai mazan8rwpous xwris proswpikothta.

    Akou na deis, Sarantako: MHN anakateuesai ekei pou DEN einai dikh sou
    douleia. Eleipes deka shmantikwtates meres kai 8aprepe PRO POLLOU na
    katalabeis to la8os tou-na-krineis me _ellipeis_ plhrofories. Rwta kai
    thn Augousta, pou _diabase_ ekeina ta palia mhnumata, kai xarakthrise
    thn katastash «apo tis pio brwmikes epi8eseis kata enos an8rwpou
    mesa sto diktuo»…

    Alliws, an den to katalabeis, mpaineis sto Asulo Trellamenwn Aniatwn
    «Petropoulos/Kwstobasilhs & Sia, A.E.». kai kako diko sou prokaleis.

    Giwrgos

    Y.G. Gia na freskaroume ligo th mnhmh sou… Gia psa3e thn prwth sou
    epi8esh se mena (oson afora th Galina ki emena ton ‘palabo’)… Kai
    to shmeio pou mphkes sto xoro paradexomenos oti eleipes kai DEN eixes
    diabasei mhnumata >10 hmerwn enw _tautoxrona_ merolhptouses uper twn
    ‘kwlopaidwn’. Esena DEN se ebala telika sto idio tsoubali. Anti8eta,
    se khru3a ‘oudetero’, meta apo proswpikes e3hghseis pou antalla3ame.
    (An diafwneis, 8a brw ta mhnumata otan exw xrono, kai 8a sta steilw).

  7. Υ.Γ. Εδώ δεν λογοκρίνεται κανείς, εκτός αν παρουσιαστεί ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ η ανάγκη να φύγω για δουλειές οπότε θα μπει προσωρινό moderation. (όπως ακριβώς κάνει και ο αγαπητός Ροίδης όταν φεύγει από το σπίτι).
    Για να… μην ξεχαστούν μερικοί-μερικοί και ορμήξουν όπως τότε (το 1997) που έβριζαν και λασπολογούσαν σε ΒΑΡΔΙΕΣ (καινοτομική μέθοδος, εκείνη την εποχή – ΠΟΛΥ αποδοτική, γιατί δεν μπορεί κανείς όχι να δουλέψει, αλλά… ούτε καν να κοιμηθεί, αν ασχοληθεί. Αν πάλι δεν ασχοληθεί, και είναι επώνυμος κλπ. η υπόληψή του βλέπει τα ραδίκια ανάποδα)…

  8. …Esena DEN se ebala telika sto idio tsoubali. Anti8eta,
    se khru3a ‘oudetero’, meta apo proswpikes e3hghseis pou antalla3ame.
    (An diafwneis, 8a brw ta mhnumata otan exw xrono, kai 8a sta steilw).

    ΠΟΛΥ ενδιαφέρον.

    Προφανέστατη η ασυγκράτητη οργή και αλαζονεία που εξέφραζα τότε. Φ

    Θα τα πούμε όμως αργότερα. Μόλις επιστρέψω από κάτι δουλειές.

  9. Υ.Γ.
    Πριν φύγω, πρέπει να πω ότι δεν θυμάμαι τι είχες γράψει _ εσύ_, Αγγελε.
    Τα «ατοπήματα» που κόμπαζα ότι έκαναν άλλοι ήταν απειλές μηνύσεων και άλλα τινά…
    που ανάγκασαν κόσμο να σωπάσει. Δεν είναι κάτι αξιόποινο φυσικά. Μεγαλοποιούσα κι εγώ πράγματα. ΔΕΝ ήμουν εντελώς αθώος. Κάθε άλλο. Τα λέμε αργότερα

  10. Υ.Γ.2 είναι ΠΟΛΥ καλό που έφερες αυτό το (οργισμένο και αλαζονικό) παλιό μου γραπτό εδώ. Δεν ξέρω, δεν θυμάμαι ποιος είσαι, αλλά…. ΜΕΣΑ σε αυτό το κείμενο, υπάρχουν ΚΑΙ τα λάθη μου ΚΑΙ αναφορές σε επιθέσεις και λάθη άλλων (που πολύ θα ήθελα να δω εξίσου).

    ΔΕΝ ξέρω καν αν είσαι φίλος ή εχθρός. Μπορεί κάλλιστα να έχεις ΚΑΙ εσύ την επιθυμία να ξεκαθαρίσουμε ΤΙ ακριβώς έγινε. Αν είναι έτσι, σε ευχαριστώ.

  11. Μαλλον αυτο θα είναι το τελευταίο μου μύνημα εδώ γι’ αυτό πρέπει να απαντήσω στην ερώτηση σου που είπες ποιος είμαι. Δεν είμαι φίλος σου, εσύ με έκανες εχθρό σου, όταν με έβρισες χωρίς να σε έχω ποτέ μου προκαλέση, εδώ, στό μύνημα που βάζω πιο κάτω, που με είπες σκατόφατσα χωρίς να με ξέρης!

    Και προχτες βρηκα τυχαία το άλλο σου το site, http://www.omadeon.com, και είδα ότι εξακολουθείς να βρίζης ανθρώπους που δεν τους φτάνης ούτε στο νυχάκι τους, από επαγγελματικής απόψεως ή κοινωνικής καταξιώσεως, όπως τον Σκεβούλη (καθηγητής πανεπιστημίου), τη Θωμά (δημοσιογράφος), τον Σαραντάκο (γλωσσολόγος), τον Μπόμπολο (διευθυντικό στέλεχος), τον Μίκα (μηχανικός computers), τον Πετρόπουλο (καθηγητής πανεπιστημίου) κτλ.

    Και να το μυνημά σου που με έκανε εχθρό σου, με τις ρουφιανιές σου:

    Sobara, twra, omws, eida tis fwtografies apo to arxeio tou Gourounobasilh,
    kai… efri3a. O monos koinos paranomasths pou kanei ‘MPAM’ apo tis
    fwtografies einai h kakia kai h asxhmia psyxhs, apotupwmenh se oles
    autes tis _skatofatses_ pou oxi mono den 8a ebaza potE spiti mou,
    alla oute kan 8a ekana parea opoiondhpote 3epesei sto epipedo
    tou na tous kanei parea. (gurw sto 90% einai etsi, oxi oloi omws).

    Me MIA akomh e3airesh (kai e3airountai oi… ligostes gunaikes epishs):
    O Giwrgos Xylwmenos einai kalokardh ‘orgasmikh’ fatsa opws 8a elege
    ki o palios psyxologos BILXELM RA.I.X. (Dr. Wilhelm Reich MD), kai
    a3ia _empistosunhs_. Mia mera 8a tous peta3ei olous autous tous
    alhtarades e3w apo to… spiti tou. Profanws otan tous piasei ep’
    autofwrw na kanoun… teletes Maurhs Mageias! :-=3D>

    To up’ari8mon ena gourouni olkhs «Made in Greece» fainetai ka8ara
    me ta progoulakia kai th falakritsa kai ta pragmatika polu mox8hra
    matia tou, kai… ‘takane lakakia’ me thn… kinoumenh nekrokefalh
    tou Tsegkis Xan «formerly Greek» pou 8ewreitai ‘arxiklikadoros’,
    ton Petropoulo. (Allos ‘kinezos mafiozos’ einai o Vartan).

    Ti krima pou isxuoun akomh oi Nomoi gia egkwmiasmo… egklhmatos.
    🙂 E3hgw:
    An ma8aina potE oti oles oi skatofatses pe8anane OLOI mazu apo
    dustuxhma, aploustata 8a elega oti htane to ‘Karma’ tous na…
    psofhoune oloi mazu. Plhn orismenwn e3airesewn, fusika. Gurw
    sto 10% twn melwn ths sunanthshs….

    Se kanena ‘Porky’ den phgainw, an prokeitai na pane ekei
    oi… skatofatses ths ‘klikas’. Mono gia gourounakia kanei…

    Ahdiasmenos kai… agaliasmenos
    Giwrgos

    Y.G. Orismena pragmata sxetika me th YYYYYYY melloun na 3eka8aristoun
    suntomws. Parakaleitai o XXXXXXXXX na dwsei egkrish gia dhmosieush
    ths (sxetiks me YYYYYYY) proswpikhs allhlografias mas, wste na bgoune
    OLA sth fora… :=3D> (poia omws, YYYYYYY? Poia??? :-)))) )

    —0-
    ADMIN: έσβησα κάτι ονόματα από το υστερόγραφο, όχι γιατί ντρέπομαι για τα λεχθέντα αλλά γιατί δεν είναι σκοπός μου αυτή τη στιγμή να ανακινήσω και αναζωπυρώσω πολλαπλά θέματα με ανθρώπους που (όσο κι αν έφταιξαν) δικαιούνται κάποιας ησυχίας σήμερα (και μάλιστα έπαψαν να ενοχλούν).
    Κι αυτό γιατί η πρόσέγγισή σου, Άγγελε ήταν αποσπασματική, ενώ η αναγνωσιμότητα αυτού του ιστολογίου ανέβηκε σε βαθμό που με προβληματίζει. ΔΕΝ μου αρέσει η ανακίνηση καυγάδων του μακρινού παρελθόντος. Εκείνο που ήθελα όμως -ΠΟΛΛΑ χρόνια τώρα- είναι ένα (στοιχειώδες έστω) ξεκαθάρισμα, τόσο συκοφαντιών όσο και παρεξηγήσεων ή παρανοήσεων, από οποιονδήποτε σε οποιονδήποτε.
    Επίσης, αν και δεν κρύβω (ούτε έκρυψα) το πραγματικό μου όνομα, ΔΕΝ επιδιώκω να το κάνω… πρώτη μούρη σε ανθρώπους που δεν το ξέρουν (και ίσως μπουν εδώ, διαβάσουν 2-3 γραμμές από τις αποσπασματικές αυτές παραθέσεις σου, και φύγουν μετά με λάθος εντυπώσεις).

    Με ορισμένα (πολύ λίγα) άτομα, βέβαια, υπάρχει πρόβλημα που δημιουργείται (από τους ίδιους) και ΣΗΜΕΡΑ ακόμη.
    ΔΕΝ προκάλεσα π.χ. εγώ κανέναν πρώτος, να βγει και να πει δημόσια… δέκα χρόνια μετά, «θα σου χώσουμε την επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη στον κώλο«, και άλλα τινα (ΠΟΛΥ πρόσφατα).

    Αλλά… θα συνεχίσω στη λεπτομερέστερη απάντηση που σου γράφω, λίγο αργότερα. (Μάζεψα ήδη ΤΟΣΑ πολλά παλιά κείμενα που είναι δύσκολο να παρουσιαστούν με ευανάγνωστο τρόπο, λόγω όγκου αλλά και «greeklish»).

  12. Νομίζω ότι βρήκα ποιος είσαι (αν και δεν έχει τόση σημασία).

    Κατ’ αρχήν το βρίσκω θλιβερό να «τσίμπησες «(πολύ νέος τότε – ασφαλώς) από γενικής φύσης μπινελίκια που απαντούσαν σε άλλα, ακόμη χειρότερα μπινελίκια (από πολλά άτομα μαζί), και να τα… πήρες και προσωπικά από πάνω, ταυτιζόμενος με την «ομάδα» ανθρώπων του αποσπάσματος. Δεν νομίζω να ήσουν η κεντρική φάτσα που περιγράφω, αλλά ακόμη κι αν ήταν έτσι, δεν υπήρχε περίπτωση να σου την πέσω πρώτος, παρά μόνο σαν άμυνα. Και αυτή τη στιγμή ψάχνω να βρω ενδεχόμενο άλλο σημείο της συζήτησης, που λύνει την απορία του ΓΙΑΤΙ πήρες προσωπικά το θέμα και «έγινες εχθρός» όπως λες.

    Κατά δεύτερον λόγο, βρήκα πληθώρα άλλων λεχθέντων που φωτίζουν πολύ πιο καθαρά την άκρως τεταμένη εκείνη κατάσταση, όπου ατυχώς διάλεξες την εύκολη και ΑΓΕΛΑΙΑ λύση της ταύτισης με το πλήθος που είχε ήδη ξεκινήσει άγριο λυντσάρισμα.

    Και τη συνεχίζεις μέχρι σήμερα βέβαια, με το δικό σου απωθημένο χαραγμένο ΤΟΣΟ πολύ ανεξίτηλα μέσα σου, ώστε αναφέρεις σαν «επιχείρημα» την… επαγγελματική / κοινωνική καταξίωση ορισμένων προσώπων που η συμπεριφορά τους εκείνο τον καιρό ΜΟΝΟ λόγω νεότητας μπορεί να συγχωρηθεί. Ηταν -απλούστατα- χαμερπής και κατάπτυστη.

    ΑΠΟΡΩ με την πώρωση που είχατε τότε, μερικοί, και εσύ έχεις και τώρα, π.χ. του να λες ότι «μπήκες στο site http://www.omadeon.com» και ανακάλυψες ότι «βρίζω ακόμη» τους δράστες εκείνου του μαζικού διασυρμού, που τους προβάλλεις σαν ευϋπόπληπτους τώρα πολίτες. ΔΕΝ μας λέει τίποτα αυτό. Στη βρωμοχώρα που ζούμε ΚΑΘΕ καρυδιάς καρύδι αν ακολουθήσει έναν άλφα δρόμο μπορεί να διαπρέψει κάποια στιγμή, αν έχει ΚΥΡΙΩΣ τις κατάλληλες άκρες ΚΥΡΙΩΣ (και κατά δεύτερο λόγο και τα διπλώματα).

    (Να τα χέσω τα οφφίτσια και τα διπλώματα αν οι άνθρωποι είναι σκάρτοι…)

    Αλλά η λίστα Χελλάς -άλλωστε- ΑΥΤΟ ήτανε. Κάτι σαν «φοιτητική μασωνία» (που μερικοί λέγανε και κλίκα) έτοιμη να χυμήξει πάνω στην κοινωνία και (αν μπορεί) μια μέρα ακόμη και να την κυβερνήσει. Δεν θα εκπλαγώ αν δώ μερικούς από σας ακόμη και υπουργούς…

    Αλλά επειδή… πολλά λέω (και εσύ δεν είδες ΤΙΠΟΤΕ άλλο στο site μου παρά μόνο «βρισιές κατά ευϋπόληπτων πολιτών» (πρώην Χελασιτών) παραθέτω (για όσους ίσως… πάθανε ζημιά από τα δικά μου μπινελίκια) μερικά χαρακτηριστικά σχόλια ΑΛΛΩΝ που δεν είχανε κανένα λόγο να μεροληπτούν ή να ψεύδονται, απλώς ΔΕΝ ΗΤΑΝ μέλη της «κυριαρχούσας παρέας». Δίνω ένα σχόλιο στην αρχή, έπονται πολλά άλλα αργότερα…

    1) Κάποιος «Κοσμάς» (αηδιασμένος με ΟΛΟΥΣ πολύ πριν από μένα και πολύ λίγο επηρεασμένος απο όσα σε./.. επηρέασαν):

    Forwarded message:
    From: kosma…@idt.net (Kosmas)
    Sender: kosma…@idt.net
    To: Nono…@AOL.COM (Antonios Babaroutsos)
    CC: hel…@american.edu
    Date: 97-04-05 11:14:52 EST

    Leei o veofertos Antonios Babaroutsos:

    > > Tns poias koivwvias; Tns Ellnvikns; Dev vomizw, ektos av apartizetai
    apo
    > > 20-30 xrovous texvokrates/grafeiokrates/foitntes kai akadnmai’kous
    astous
    > > n koivwvia mas kai dev to n3era.

    > File Kosma den kserw akoma ta demografica tou list alla elpizw na les ta
    idia
    > pou pisteuw. To list auto einai polu positive se otidhpote exei na kanei
    me
    > Ellhnes kai etsi prepei na meinei.

    Nai eivai n arxiklika twv klikwv. Kapoia mera auta ta rempeloskula
    pou blepeis va prospoiouvtai tous sklnrous douleutes twv 3evwv pavepitnmiwv
    0a kln0ouv va upnretnsouv tnv patrida tous sav politikoi. Eku 0a pai3ei
    rolo n arxiklika kai oi ka0e mikroklikes.

    Positive! Gia tous klikadoros vai, gia tous upoloipous Ellnves eivai
    karga negative. H ka0e klika eivai «negative» gia to suvolo, ektos
    tou suvolou tns arxiklikas.

    > I think you lost me here. Milas gia endiaferonta kai sumferon. Ti
    > sumferonta na exoun ta members eidika moneywise. Nomizw oti oloi exoun
    > endiaferon omws. Ti enoeis me tsirakia tou Petropoulou? Ton Peter
    > Petropoulos? Auton den ton katalaba se merika apo ta mails tou. An
    > irrelevant maybe question. Ti einai o Peter me thn klika. Merika se mails
    > kai personals mou eipan gia thn klika Petropoulou. nomizw they are joking
    > with me. Anyhow.

    Eivai kakia fara autoi. H xeirotern ap’tis klikes. Adustaxtn kai
    aimatolousmevn. Polloi apo mas eimaste avagkasmevoi va zoume katw ap’tov
    iskio tns klavo-klikas tous. Koita gia paradeigma to paidi tov Giwrgo Sta0n
    ti epa0e. Mpnke va apaggnlei 2-3 poinmatakia kai va ekfrasei tnv andia
    tou gia tous kouradoskulades kai epesav xilia skulia epavw tou va tov fave.
    Dev plnrwse leei eisntnrio stnv klika gia va mporei va milnsei.

    0a rwtnseis bebaia me ti 0arros mporw egw kai avoigw to stoma mou evavtiwv
    tns megalns klikas. Exw kai egw tn platn mou kallnmevn apo mia alln klika
    tnv opoia (estw kai mikrn) tnv avexovtai logo fobou. Fobouvtai ta
    kovserbokoutia kai ta drepavia.

    – Hide quoted text –
    – Show quoted text –
    > > Erxovtai amesws oi klikadoroi (Petropouloi, Bomboli, kafetzoudes )va se
    > > proupavtnsouv, va ma0ouv ta proswpika sou, va ta balouv se dtabase kai
    va
    > > ta xreisimopoinsouv argotera pou 0a pas va aparvn0eis tnv klika tous n»
    0a
    > > faverwseis ta mustika tous.

    > > 0a bgei ki o Karakolns mia mera kai 0a se e3umvnsei gia tov nrwismo sou
    va
    > > aparvn0eis kapoia klika pou se diale3e!

    > Pios einai autos twra? Kapios mou eipe nomizw o filos Periklis se allo
    mail
    > na prosexw etc. Den exw dei mail tou Karakolh sto list yet. File Kosma
    den
    > thelw na eimai weird alla auta pou les me mperdeueis.

    Krema skordostoumpia gurw ap’to terminal, stauroi kai malakies de douleuouv,
    xavtres wraies mple megales, kai va elpizeis va mnv se balei sto mati o
    Karakolns. Gia va eisai kai pio sigouros traba eva duo mpivelikia tn bdomada
    sto Daimovismevo kai de 0a se aggi3ei to perasma tou Karakoln.

    H klika pou paei blepeis va ftia3ei eva veo star ovomati Daimovismevos
    0elei m’auto tov tropo va prokalesei tnv orgn tou Drakoula va bgei e3w
    ap’tnv siwpn kai tov upvo tou. Av n3erav oi nli0ioi ti snmaivei orgn
    tou Karakoln dev 0a epaizav me tetoiou eidous skiaxtra.

    > File Kosma now you lost me completely. Please if you have the time
    explain.
    > Katalabenw parapanw th ND( I guess Nea Dhmokratia), kserw pia einai h
    Marika
    > kai o Ebert kai kserw gia thn polh rafina. Aplws den katalabainw what you
    > are driving at.

    Ase ase megale, de mporw va kavw kai wres oloklnres frovtistnrio. Oloi
    kapote pa0ame kai ma0ame, 0a pa0eis kai su ta idia kai 0a baleis mualo.

    > > Mnv tov akous autov edw, kai arxiklikadoros eivai kai exei kai komple3
    > > katwterotntas giati eivai toso mikrokamwmevos.

    > Milas gia to filo Giwrgo Bobolo? Einai polu kalo paidi opws kai o allos
    > filos Giwrgos Themelis. Den einai klikes autoi or mporei na einai se
    klikes
    > kai captain 🙂

    O Mpompolis epeidn eivai mia stalia av0rwpos tov pnrav ki autov se mia
    klika gia va trupwvei kai va kavei tov kataskopo. Blepeis eivai toso
    mikrokamomevos pou xwraei se oles tis trupes pou oi alles klikes exouv afnsei
    avoixtes, kai de milame gia ta xasmata tns kourado-sikago-klikas.
    Autoi eivai va masas skata kai va tous ftnveis. Olo skuladika,
    xruses alusides ap’ta laima, daxtulidia, mali ladomevo, poukamisa avoixta …

    Kosmas
    More options Apr 3 1997, 10:00 am
    Newsgroups: bit.listserv.hellas Wed, 2 Apr 1997 12: 29:26 -0500 (EST)
    From: Kosmas
    Date: 1997/04/03
    Subject: Bombolos e3negi ta peri tns listas
    Reply to author | Forward | Print | Individual message | Show original | Report this message | Find messages by this author

    Leei to Mpompolo:

    >Giwrgo, vomizw pws uperballeis. Allwste, opws eipa kai x8es stov Avtwvn,
    >n lista dev eivai tipote allo apo mia mikrografia tns koivwvias, mia
    >parea av 8es.

    Tns poias koivwvias; Tns Ellnvikns; Dev vomizw, ektos av apartizetai apo
    20-30 xrovous texvokrates/grafeiokrates/foitntes kai akadnmai’kous astous
    n koivwvia mas kai dev to n3era.

    > Ti 8a suvebaive loipov av esu briskosouv se mia kaivourgia
    >parea ?? 8a mporouses me mias va mpeis sto «klima» tns pareas autns, 8a
    >katalabaives ap’ tnv prwtn mera ti av8rwpos 8a ntav to ka8e melos tns,
    >8a «epiaves» amesws ta xaraktnristika asteia tns ?? Oxi bebaia, 8a
    >n8eles kapoies nmeres va gvwristeis me ta meln tns, 8a xreiazosouv
    >kapoio diastnma va mpeis sto ufos twv suzntnsewv tns, kapoios 8a eprepe
    >va sou e3ngnsei ta «palia asteia», pou, tis perissoteres fores,
    >proerxovtai apo palies istories tns pareas.

    Prwta 0a prepei va katalabeis tn dnmografia tns pareas, ta evdiaferwvta
    tous kai ta sumferwvta tous (isws kai va tautizovtai). Tuxodiwktes astoi
    0elouv va mavatzereyouv tov kosmo oulo, o ka0evas me tov tropo tou.
    Alloi me sobaro ufos, alloi me duvamn, pa0os, kai adistasktoi!
    Alloi eivai aplws siwpnroi parakolou0ntes yaxvovtas gia kubervntn!
    Alloi givovtai tsirakia tou Petropoulou kai eisagwvtai eis tnv klavoklika
    tou. Alloi maxovtai va swsouv tnv Ellada (kivdnveuei n Ellas, Ellnvwv,
    Xristiavwv). Kai gamw ta mpaxala pou les Avtwvn.

    Erxovtai amesws oi klikadoroi (Petropouloi, Bomboli, kafetzoudes )va se
    proupavtnsouv, va ma0ouv ta proswpika sou, va ta balouv se dtabase kai va
    ta xreisimopoinsouv argotera pou 0a pas va aparvn0eis tnv klika tous n» 0a
    faverwseis ta mustika tous.

    0a bgei ki o Karakolns mia mera kai 0a se e3umvnsei gia tov nrwismo sou va
    aparvn0eis kapoia klika pou se diale3e!

    >Mnv prokatalambaveis loipov tov Avtwvn (kai tov opoiodnpote Avtwvn),
    >milwvtas gia ex8riko klima, veous, palious ki’ agvonmeva mnvumata,
    >vomizw pws mporouv movoi tous va katalabouv tnv katastasn pou epikratei
    >edw kai va parouv movoi tous tis apofaseis tous.

    Nai 0elouv 0umata xwris frovtistnriakn morfwsn, gia va se mavatzereyouv.
    0elouv va se kavouv piovi tous kai roufiavo tous. Favtasou oti eisai evas
    veos politeuomevos kai molis evtax0nkes stn ND sav bouleutikos
    elpidoforos, kai mia n Marika me ta kioftedakia, mia o Ebert me tnv
    mpoulvtoza tou va se paei tsarka stn Rafiva va fate loukoumades, mia n
    Ntora va sou xai’deuei ta axamva, mia o Karamavlwf va se ftuvei mn
    baska0eis ….kalios nr0ess….paidaki moooooo….xrr….pfrrr.frf.
    ..ftttou sou…rezili!

    >> Xairetw — Giwrgos

    >giwrgos

    Mnv tov akous autov edw, kai arxiklikadoros eivai kai exei kai komple3
    katwterotntas giati eivai toso mikrokamwmevos.

    KoZmas >>>>>——>
    Cherokee polemistns Ellnvoma0ns
    M’aresouv ta Ellnvika kraveia, gdervovtai pio eukola!

    UPDATE:
    Πάρε τώρα κι έναν πολύ πιο πρόσφατο «διάλογο» με μερικά «Αστέρια» της λίστας αυτής (σήμερα «εϋυπόληπτοι πολίτες» βέβαια, «καταξιωμένοι» που… «ούτε το νύχι τους δεν μπορώ να φτάσω»,μ ενώ κατηγορούμαι ΣΗΜΕΡΑ από σένα, Αγγελε, για «ρουφιανιές» (διάβαζε «απόπειρα να τους ξεμπροστιάσω»):

    *

    on 02 Oct 2007 at 1:15 am FarCry

    kala o astathis de kserei pou emplekse. exoun gnosi oi filakes. tha faei tin epistoli tou theodoraki sto kolo kai tha tou aresei
    *

    on 02 Oct 2007 at 1:17 am FarCry

    @Κλικαδόρος
    an thes mporo na fero atoma na organosoume kanena omadiko partaki me guest star ton giorgaki

    * on 02 Oct 2007 at 4:36 am FarCry
    αντε και μη μας γραφεις. δε προκειται να ασχοληθω αλλο με σκουλικια. ευτυχως μας αδειασες τη γωνια απο την αθηνα. ξεσκατωσαμε

    *

    on 03 Oct 2007 at 2:16 am 84 omadeon

    @FarCry
    ΞΑΝΑ απ’ την αρχή. γιατί “πουλάς και τρέλα”.

    Για διευκρίνισέ μας (για το “φιλοθεάμον κοινό”) ΑΚΡΙΒΩΣ τι εννοούσες, όταν έγραψες:

    “kala o astathis de kserei pou emplekse. exoun gnosi oi filakes. tha faei tin epistoli tou theodoraki sto kolo kai tha tou aresei”

    *

    on 03 Oct 2007 at 2:22 am 85 FarCry

    HELL YEAH!
    μονο περιμενε να φωναξω ατομα για παρτυ με 2 guest star. μη σε απασχολει αυτο ομως. το κανονιζω εγω.
    positives: σου εγγυωμαι παντως οτι θα ειναι αξεχαστη εμπειρια :).
    negatives: μονο ενας μικρος πονος στον πρωκτο αλλα ειναι ανευ σημασιας, DONT WORRY

    * on 03 Oct 2007 at 3:20 am 108 omadeon

    Ρε το πουλάκι μου…Είχε πει και το εξής:

    PS: οποιος θελει να επικοινωνησει με τον omadeon ας στειλει μηνυμα. εχω τις καταλληλες ακρες

    Δηλαδή, όχι μόνο προκαλεί εσκεμμένα διασυρμούς ανθρώπων, αλλά… καυχιέται ότι (σαν πράκτορας περίπου) διαθέτει και προσωπικά τους στοιχεία (τηλέφωνα προφανώς κλπ) τα οποία… ΜΟΙΡΑΖΕΙ και ΔΙΑΝΕΜΕΙ στον ΠΡΩΤΟ ΤΥΧΟΝΤΑ, με σκοπό να προκαλέσει παράνομη παρενόχλησή τους.

    123 Anonymous
    “Είπε και ξανα-είπε να “με θυμάται όταν εκδημήσω εις Κύριο”.”

    ειπα “οταν με το καλο εκδημησεις”. τον Κυριο που τον ειδες? μη βαζεις λογια στο στομα μου.

    “Ο καυχησιάρικος τραμπούκος “FarCry” έκανε όμως ΛΑΘΟΣ στον αριθμό τηλεφώνου μου (στα πρώτα νούμερα)… γιατί τον άλλαξα από τότε!”

    694436ΑΑΑΑ

    Τωρα? Παει καλυτερα?

    [………….]

    on 03 Oct 2007 at 6:03 pm 137 Anonymous

    κρατησε τα φιλοσοφικα σου παραληρηματα για την επιδρομη των ομοφυλοφιλων. μη παθεις απο τωρα wear out. αναμεινατε στο ακουστικο σας παρακαλω )

    on 03 Oct 2007 at 6:45 pm144 omadeon

    “διότι (το παιδί) νομίζει ότι είμαι και… γκαίη.”

    -θα γινεις

    Αααααα θαύμα!!!! θαύμα!!!!
    @akamas ΠΟΥ είσαι τέλος πάντων. Φώναξε εδώ ΑΜΕΣΩΣ το Ροϊδη, την Μάγισα την Καλή, τον Πολσμάνεν, Χάρη και συναφείς, καθώς και ΚΑΠΟΙΟΝ σεξολόγο.
    ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ μέθοδος πλέον!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΝ!!!
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΥΡΗΜΑ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΣ ΜΕΓΑΛΗ:
    ΜΠΟΡΟΥΝ οι άνθρωποι να αλλάξουν σεξουαλικό προσανατολισμό!!!
    Μέσω μιας απλής θεραπείας:
    Τον ομαδικό βιασμό!

  13. Να κι ένα γραπτό κάποιου που διαφωνεί με τη δαιμονοποίηση. Ειλικρινά ΔΕΝ μπορώ να βρω την αρχική μου έκφραση, αλλά… θα βρεθεί. Πάντως ο Γιώργος Θεμέλης είπε (ΜΕΤΑ την ανάρτηση του web-site γελοιοποίησης που εκμεταλλεύτηκε την ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ κατάρα):

    Dr. George A. Themelis
    View profile
    More options Apr 2 1997, 10:00 am
    Newsgroups: bit.listserv.hellas
    From: «Dr. George A. Themelis»
    Date: 1997/04/02
    Subject: TO ASTEIO KAI O STAQEROS
    Reply to author | Forward | Print | Individual message | Show original | Report this message | Find messages by this author

    Giwrgakn, afierwmevo e3airetika!

    — Giwrgos

    =======================================================================

    Mprabo re paidia! Kalo kai auto to asteio!

    Sav kai pollous allous stnv lista, kai egw to pistepsa kai epsa3a gia tnv
    selida tns «Panellhnias Sunomospondias Sullogwn Gonewn kai Khdemonwn» gia
    va brw, apo periergeia, ti exei grapsei kai ti apospasmata exei apo ta
    grafomeva tou Giwrgou Sta8h.

    Lew apo periergeia, giati OLO KI OLO pou exei grapsei o Giwrgos gia ta
    paidia kai tous kndemoves tous, EINAI MIA KAI MISH GRAMMH!!!

    Akribws, Kuries kai Kurioi: MIA KAI MISH GRAMMH, n opoia exei apavalnftei
    dekades fores, exei avalu8ei apo dekades atoma mia kai oloi oi omilovtes
    tns listas tnv exouv krivei, 3ekivovtas apo tov Petropoulo pou tnv
    ermnveuse sav brisimo gia to agevvnto paidi (!!!) kai katalngovtas se
    autous pou npav oti eivai n xeirotern katara pou mporei va dwsei kapoios se
    mia mava n se eva paidi!!! (Kourafe3ala me Kefalaio Kappa kata tnv gvwmn
    mou!)
    H grammn autn, suvopsizetai stnv ekfrasn:

    «Apo to paidi tou/tns 8a/va ta brei».

    Xaras to pragma re euais8ntes psuxes! Oi perissoteroi exoume sugrous8ei me
    tous goveis mas se kapoia fasn tns zwn mas kai mallov to 3eperasame kai
    twra to blepoume sav aparaitntn fasn tns avaptu3ns mas kai perimevoume me
    evdiaferov va er8ei kai n dikn mas n seira (sav goveis pleov) va mas
    ftusouv ta aggeloudia mas pou plnsiazouv tnv efnbia.

    H «euxn» (kat’allous «katara») autn ntav safws polu pio npia apo diafores
    alles «kakies» pou exouv eipw8ei stnv lista gia stis maves. Kai kavevas
    dev 8a eixe dwsei snmasia av dev eixe garftei apo tnv peva tou Giwrgou
    Sta8n tou _Sta8erou_.

    To asteio loipov ntav pisteuto kai petuxnmevo, av kai egw dev mporousa va
    katalabw giati o opoisdnpote «sundesmos» 8a mas ekave tnv xarn va asxoln8ei
    me eva tetoio mikro kai asnmavto peristatiko otav uparxei uliko stnv Hellas
    va kalupsei polles istioselides, fagnto gia argosxolous…

    Pavtws, se teleutaia avalusn, parolous tous «pavngurismous» twv
    «Avti-Sta8iakwv» pou tsimpnse o Giwrgos,
    egw exw va paratnrnsw oti n
    avtidrasn tou arxngou ntav apsogn, opws faivetai apo ta e3ns apospasma:

    >Apaitw thn emfanish ths selidas pisw OPWS HTANE. Eimai kata ths
    >logokrisias kai apaitw kai th dunatothta apanthshs stis laspes.

    Parolo tov dikailognmevo paviko meta apo suzntnseis gia poivikes diw3eis,
    klp, toulaxistov o Giwrgos eixe tnv psuxraimia va zntnsei va dei ta
    «evoxopointika stoixeia» kai va apavtnsei «dnmosiws», opws exei kavei kai
    sto parel8ov. Mprabo Giwrgo!

    Loipov, gia va teleiwvw, sugvwmn pou to gramma auto dev ntav asteio, alla
    n8ela aplws va 3eka8arisw 2-3 pragmata.

    Exaristoume paidia gia to gelio….avte, kai to XRONOY me to kalo!

    — Giwrgos Qemelns

  14. Υ.Γ. Το ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ «πρωταπριλιάτικο αστείο» του Ψαραντάκου, δεν ήταν άλλο από ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ του χάσκοντος αγελαίου κοινού, για το λυντσάρισμα που έγινε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, μέσω από «ειδικό site». Με το να αναγγείλλει ότι (δήθεν) στήθηκε site της «Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων» μετέτρεψε τις αντιδράσεις του κοινού από αποστροφή για λυντσαρίσματα (γενικώς) σε ηλίθιο γέλιο και (στη συνέχεια) σε καννιβαλική συμμετοχή όλων σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λυντσάρισμα (με την έννοια της διαπόμπευσης και του ολοκληρωτικού εξευτελισμού).

    Η εταιρεία μου δεν άργησε να κλείσει.
    (διαβάστε την ιστορία της ΕΔΩ: http://omadeon.wordpress.com/2007/05/24/hyperlogic/)
    Η στενοχώρια της μητέρας μου συνετέλεσε στην ταχύτερη κατάρρευσή της (εν μέρει από καρκίνο). Πέθανε σε χειρότερη κατάσταση από το Χριστόδουλο, το 1998. Πολλά χρόνια αργότερα, κάποια… συμφιλιωτικά μηνύματα που έστειλα (στους δράστες του διασυρμού) δημοσίως, έτυχαν γελοιοποίησης που συνοδευόταν από προσβολή νεκρού. (Είχαμε όμως μπει στον 21ο αιώνα).

    Ο Σαραντάκος είναι μαέστρος στο ενορχηστρωμένο «λυντσάρισμα με το γάντι».

    UPDATE: Παράδειγμα κόσμιας διαμαρτυρίας ΑΛΛΟΥ σχολιαστή της Καλύβας για τον τρόπο που τον… ξέσκισε ο Σαραντάκος, είναι εδώ (αμέσως μετά από δικό μου σχόλιο):
    http://omadeon.wordpress.com/2008/01/19/panos2008/#comment-2393
    Πρόσφατα, κατάπτυστος επαγγελματικός λίβελλος (από άλλον) έτυχε της ολόψυχης υποστήριξης του Σαραντάκου (και πέρασε σχεδόν απαρατήρητος). Δείτε π.χ. ΕΔΩ (μετά από λίβελλο που έγραψε… κολλητός πρώην αφεντικού μου – με τελικό μου σχόλιο ΕΔΩ):
    sarantakos:

    Ναι, εννοούσα τα λέει όλα για το συγκεκριμένο θέμα.

    ADMIN/Omadeon: Α έεετσι Σαραντάκο. Το “συγκεκριμένο θέμα”, ε; Εσύ ΠΟΥ το ξέρεις δηλαδή; ΠΟΥ ξέρεις τη ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ (που ποδοπατάς συνεργώντας ΤΩΡΑ με νέο Επαγγελματικό Διασυρμό, μετά την εταιρεία που έκλεισε το 1998); . . . . (ΜΟΝΙΜΟΣ Μαϊντανός τηλεδικείων του διαδικτύου ο Κύριος Σαραντάκος)

    Χωμένος παντού στο διαδίκτυο, ο Σαραντάκος (λόγω «προοδευτικότητας») είναι παμπόνηρος και πανέξυπνος δημοκόπος. Το ότι είναι επίσης αξιολογότατος γλωσσολόγος δεν τον απαλλάσει από τις ευθύνες του για τη χειροτέρευση της ποιότητας του διαδικτύου.

    Το Ελληνικό Διαδίκτυο μεταλλάχτηκε από άτομα όπως ο Σαραντάκος, με τον ίδιο τρόπο που η Ελληνική Τηλεόραση μεταλλάχτηκε μετά από τους πρώτους τηλεοπτικούς διασυρμούς. Και μάλιστα ΗΔΗ αποπειράθηκε να επαναλάβει την ίδια τακτική και σε άλλους.

    UPDATE: Διασυρμοί ανθρώπων με τέτοια αγριότητα σαν εκείνη που συνέβη τότε, είναι σχετικά σπάνιοι. Πάντως σε γενικές γραμμές γίνονται το «νέο πρότυπο καταστολής» για τη Νέα Εποχή της Διαδραστικής Μαζικής Επικοινωνίας. Παραδείγματα έχουν καταγραφτεί αμέτρητα, αλλά… ευτυχώς σήμερα ο τεράστιος όγκος των κοινοτήτων του διαδικτύου έχει το αποτέλεσμα να διαχέεται το πρόβλημα και (αν γράφει κανείς ΑΝΩΝΥΜΑ) να μην τον αγγίζει παρά ελάχιστα. Σήμερα, η παλιά εκείνη εποχή ξεπεράστηκε από τη Μπλογκόσφαιρα, η οποία όμως μαζί με τα καλά της έφερε και νέους κινδύνους, νέες απίστευτα αρνητικές δυνατότητες. Η τεχνική δυνατότητα διαγραφής λεχθέντων χωρίς ίχνος (που ακυρώνει και το «Scipta Manent») είναι ίσως η πιο επικίνδυνη νέα δυνατότητα της Μπλογκόσφαιρας, να προκαλεί διασυρμούς ανθρώπων με βάση ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ ή αγρίως παραποιηθέντα ιστορικά λεχθέντων ή γραπτά που απλώς δεν θυμάται κανείς. Η σχολαστική μελέτη και επίγνωση τέτοιων καταστάσεων με οδήγησε και στη σθεναρή υποστήριξη άλλων ανθρώπων που υφίστανται ψηφιακή κακοποίηση (κλπ). Δυστυχώς μερικοί από αυτούς επιλέγουν την οδό της λήθης και η πολύτιμη μαρτυρία και εμπειρία τους χάνεται ανεπανόρθωτα (ιδίως αφού και τα γραπτά τους μπορούν πλέον να εξαφανιστούν χωρίς ίχνος). Η χαώδης αυτή κατάσταση θα οδηγήσει σίγουρα σε ΠΟΛΥ εφιαλτικότερα προβλήματα στο μέλλον (υπολογίζω 5-10 χρόνια μετά από σήμερα).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s