Ο συγγραφέας Μανώλης Βασιλάκης δικαιώνεται σε Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, μετά από 8 χρόνια διωγμών

christodoulos_techno.jpg

Πριν λίγες μέρες (8-2-2008) η «Καθημερινή» δημοσίευσε άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη, όπως και προηγουμένως (25-1-2008) η «Αυγή» για την πρόσφατη απόφαση-κόλαφο του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που δικαιώνει απολύτως τον Μανώλη Βασιλάκη για την Οδύσσεια που πέρασε στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/02/2008_258576

http://193.218.80.70/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=479677&-w=&-V=hpress_int&-P

Διαβάστε επίσης το σημαντικό ποστ του καθηγητή – ιστολόγου Sfrang http://sfrang.blogspot.com/2008/02/blog-post_4541.html και… ιδίως τα σχόλια (με επιφύλαξη) κάτω από το ποστ. Από μερικά σχόλια, διαφαίνεται ότι ο κ. Βασιλάκης διέπραξε και αυτός κάποια σφάλματα εκτίμησης, που τον οδήγησαν σε ορισμένες άστοχες ή λανθασμένες -προφανώς- επιθέσεις του σε άλλους (π.χ. στο ΚΚΕ) στο παρελθόν. Πάντως αυτό δεν δικαιολογεί τον εξοντωτικό διωγμό του.

Εξαιρετικό είναι και το ποστ του ιστολόγου Ροίδη (Η Δικαίωση Μ. Βασιλάκη, η Ελληνική «Δικαιοσύνη» και το…. «Δίκτυο 21») όπου παρουσιάζεται συνοπτικά η περιπέτεια του Μανώλη Βασιλάκη λόγω του «μπαράζ μηνύσεων» (21 πανομοιότυπες μηνύσεις υποβλήθηκαν εναντίον του από το δίκτυο 21, σε μία άθλια τακτική που εγκαινίασε ο Γάλλος ακροδεξιός Λεπέν). (Το εξαιρετικό βιβλίο του Μανώλη Βασιλάκη για το Χριστόδουλο είχα κάποτε την ευχαρίστηση να το διαβάσω όλο).

Στο Ελληνικό διαδίκτυο εξαπολύθηκαν κατά του Βασιλάκη εκστρατείες διασυρμού σε πολλούς χώρους δημόσιου διαλόγου. Π.χ. στη γνωστή «Καλύβα» υπέστη «μίνι-διασυρμούς» (δείτε και το UPDATE 2 στο τέλος αυτού του ποστ) η ένταση των οποίων ήταν -βέβαια- απειροελάχιστη μπροστά σε άλλες δυστυχίες και διώξεις που υπέστη. Κάποια στιγμή διασύρθηκε και ένας υποστηρικτής του Μανώλη Βασιλάκη (με ψευδώνυμο «Τριάδης») ο οποίος κατηγορήθηκε λανθασμένα, ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ (!!!) και ΑΡΓΟΤΕΡΑ από κάποιον άλλον ότι… πλαστοπροσωπούσε τον Βασιλάκη! Σαν αποτέλεσμα, αναγκάστηκε τότε ο ίδιος ο κ. Βασιλάκης να στείλει αυστηρή διάψευση (της δήθεν πλαστοπροσωπείας) μαζί με άλλα παράπονα, εισπράττοντας μόνο ειρωνεία. (Εγώ είχα αποκλειστεί «στα μουλωχτά», στο μεταξύ -για άλλους λόγους- και δύο κόσμια σχόλια που έστειλα για το θέμα δεν πέρασαν το moderation).

Ιδού το οργισμένο ΑΜΥΝΤΙΚΟ μήνυμα του Μανώλη Βασιλάκη:

Προς τους συνομιλητές ενός «Κλουζό»

Ένας γνωστός από τα παλιά και τελικά καλός φίλος με ειδοποίησε ότι ο δαιμόνιος Σ.  ξαναχτύπησε, αποδίδοντάς μου τα γραφόμενα άλλου. Κάτι που δεν έχει αμφισβητήσει ποτέ ούτε ο πιο κακοήθης ή κομπλεξικός αντίπαλός μου είναι ότι υπογράφω αυτά που γράφω, παρά το κόστος που πιθανόν να έχουν οι απόψεις μου ή την κρίση που προκαλούν στους νευροπαθείς ψευδοπατριώτες, ψευδοαριστερούς και σε όλο τον εσμό των πάσης αποχρώσεως πατριδοκαπήλων και εθνοφυλάκων. Κάποιοι θαμώνες της «Καλύβας» θα θυμούνται ασφαλώς ότι με πληροφόρησε ο ίδιος ο εν λόγω κύριος Σ. για την ύπαρξή του στις 15 Μαΐου 2007 και ώρα «11:18 pm», όπως φαίνεται από το σχετικό σχόλιό του στο ποστ «Η “άθεη” Μαριέττα». Με είχε σοκάρει πραγματικά το αβυσσαλέο μίσος του, αφού έγραψε ότι «αν διαβάσω αύριο ένα άρθρο του Βασιλάκη εναντίον του Χίτλερ θα αρχίσω να βρίσκω ελαφρυντικά στον Αδόλφο»! Θεώρησα ότι αυτά τα γράφει εκ του ασφαλούς (δηλαδή χωρίς να ρισκάρει να τον κράξουν) κάποιος από τους ανοητότερους των αντιπάλων με τους οποίους είχα κάποτε κάποια προσωπική αντιδικία και τον τυφλώνει τόσο το μίσος ώστε να εκφράζει με ψευδώνυμο ένα τόσο εξωφρενικό πράγμα, που μόνο ένα βλακόμετρο θα εξέφραζε δημοσίως. Σοκαρισμένος –και εν θερμώ– απάντησα ότι: «Του υπόσχομαι ότι στο επόμενο βιβλίο μου θα παραθέσω σε περίοπτη θέση αυτές τις 50 λέξεις του σαν μνημείο εξωφρενικής εμπάθειας που τυφλώνει, παραληρήματος μίσους και κόμπλεξ». Και τότε ο Σ. μού έκανε γνωστό ότι δεν ήταν ψευδώνυμο αλλά το πραγματικό όνομά του! Όταν ξεπέρασα το σοκ από το πόσο έρεβος μπορεί να ξεράσει η ψυχή ενός ανθρώπου και μάλιστα εντελώς αγνώστου σου, είδα την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, την πλευρά της ανθρώπινης βλακείας, ενθυμούμενος όλες τις σχετικές παρατηρήσεις του Ε. Λεμπέση περί βλακείας και κακίας/μοχθηρίας. Και αποφάσισα να μην ασχοληθώ.
Πέρασαν δυο σχεδόν μήνες και, με αφορμή το απολύτως άσχετο θέμα αυτού εδώ του ποστ, ο «Κλουζό» επιδόθηκε σε νέες… αποκαλύψεις. Έκανα τον κόπο να διαβάσω προσεχτικά τις 3.333 λέξεις του ποστ και των σχολίων. Το λυπηρό για μένα δεν είναι οι όποιες διαταραχές κάποιου που έχει έμμονες ιδέες, ο παροξυσμός ενδεχομένως λόγω του πρόσφατου καύσωνα, αλλά το ότι δεν βρέθηκε ένας να τον κράξει, πλην του ενδιαφερόμενου τον οποίο ο δαιμόνιος Σ. βάφτισε Βασιλάκη! Προ δυο μηνών εμφανίστηκε να τεκμηριώνει τα περί Βασιλάκη και Χίτλερ, επικαλούμενος, γενικώς και αορίστως όλα όσα έχω γράψει, «αρχής γενομένης από τον λίβελλο εναντίον Μαρωνίτη το 1993 (περίπου)»! Όπως απέδειξα τότε, επρόκειτο για αυστηρή κριτική και όχι λίβελο, αλλά ακόμη και αυτό το συκοφαντημένο είδος των γραμμάτων να ήταν, δηλαδή λίβελος, ακόμη και υβριστικό κείμενο να ήταν, πρέπει να είναι κανείς εντελώς Σαραντάκος για να βγάλει το συμπέρασμα ότι θα ψάχνει να βρει ελαφρυντικά για τον Αδόλφο Χίτλερ. Το ανησυχητικό είναι ότι αυτόν που έχει τόσο επιθετική, κακοήθη άμα και βλακώδη συμπεριφορά, πολλοί στην «Καλύβα», αντί να σκεφτούν πόσο νοσηρό, πόσο παρανοϊκό είναι το μίσος που εκφράζει, φαίνεται όχι μόνο να τον ανέχονται αλλά και να τον εκτιμούν. Ανησυχητικό όχι για τον Σ., ο οποίος ούτως ή άλλως βρίσκεται σ’ ένα «προτσές» δίχως επιστροφή, αλλά για όσους δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος της νοσηρότητας.
Ξόδεψα ήδη μερικές εκατοντάδες λέξεις όχι για χατίρι μιας μύγας που έβγαλε κώλο, όχι για τα μυγοφτύσματά του, αλλά μπας και ξυπνήσουν μερικοί και –δεν το κρύβω– για να εκδηλώσουν την ομοψυχία τους τα συνήθη άνανδρα φασισταριά ή κάτι ακροαριστερίστικα ψευτρόνια. Ούτε όμως για τον λόγο αυτό θα έκανα ετούτη την παρέμβαση αν δεν μου το είχε ζητήσει εμμέσως πλην σαφώς ο φίλος που με ενημέρωσε, στον οποίο θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου, ελπίζοντας κάποτε να είναι εφικτό να τις εκφράσω και με ονοματεπώνυμο.
Αθήνα 7.7.2007

Μανώλης Βασιλάκης

Η συζήτηση «άθεη Μαριέττα» στην Καλύβα όπου εμφανίστηκε το πρώτο κείμενο του Μανώλη Βασιλάκη ήταν ίσως μία από τις καλύτερες σε ελληνικά blog. Συμμετείχα έντονα σ’ αυτή και όλοι οι (τότε) «Καλυβίστες» έδωσαν ρεσιτάλ ενότητας και ποιότητας:
http://panosz.wordpress.com/2007/05/14/marietta/
Υπήρξε βέβαια και η δεύτερη συζήτηση, όπου ο κ. Βασιλάκης αναγκάστηκε να επέμβει κατά του διασυρμού ενός υποστηρικτή του: http://panosz.wordpress.com/2007/07/02/amarynthos

UPDATE 2

Αμέσως μετά τη δημοσίευση του σχολίου διαμαρτυρίας του κ. Βασιλάκη στην Καλύβα (και τον αποκλεισμό λόγω λογοκρισίας ΔΥΟ δικών μου σχολίων χωρίς λόγο -δείτε και ΕΔΩ) κάποιος που… ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι «συμπαραστάθηκε ολόψυχα» στον Μανώλη Βασιλάκη, έγραψε (ωστόσο) το εξής γενικό ειρωνικό σχόλιο, που χωρίς να κατονομάζει, τον τσουβαλιάζει και αυτόν «θάβοντας με το γάντι»:

[…]

αν δεν είχα διαπιστώσει πριν πολλά χρόνια (εμπειρικά) τι σημαίνει να είναι κανείς “πανεπιστημιακός δάσκαλος” – τι βρωμιά και δυσωδία και απίστευστη βλακεία και εμπάθεια κρύβονται πίσω από αυτή την ιδιότητα

(όχι για όλους, υπάρχει και ένα μονοψήφιο ποσοστό, που εξαιρείται!)

τότε θα με ξάφνιαζε και μένα το φαινόμενο που διαπιστώνεις.

Δυστυχώς, αυτό που έμαθα για τους “πανεπιστημιακούς” το είδα στη συνέχεια (απαράλλαχτο!) σε όλους τους χώρους που κινούνται οι λεγόμενοι “πνευματικοί άνθρωποι”!

Και δε μιλάμε μόνο για τις “κορυφές”, όπου τα πράγματα είναι άγρια και ανελέητα.

Αν βρεθείς σε μια μεγάλη παρέα γιατρών που συζητάνε, θα φρίξεις μ’ αυτά που θ’ ακούσεις- και, κυρίως, μ’ αυτά που διαφαίνονται πίσω από την κουβέντα. Σε εκπαιδευτικούς, ομοίως!

Οι δημοσιογράφοι (όσοι γράφουν σε έντυπα, τελοσπάντων) δεν εξαιρούνται. Ειδικά από όσους έχουν θητεύσει παλαιότερα σε έντυπα (και οργανώσεις) της αριστεράς, ο θεός να σε προστατεύει – καθώς στην ξελογιαστική “εξουσία της πένας” προστίθεται και ο (εγγενής ή επίκτητος, πάντως αδιόρθωτος) σταλινισμός της νοοτροπίας, πολλές φορές εν αγνοία τους.

Τα αποτελέσματα είναι χαρακτηριστικά – και επαναλαμβάνονται στα μπλογκ, με απολύτως προβλέψιμο (όσο τους μαθαίνουμε…) τρόπο!

Φυσικά, έκαστος εξ αυτών, βγαίνει στο τέλος παραπονούμενος – για μια ακόμα φορά τον έχουν αδικήσει / συκοφαντήσει / δεν τον υπερασπίστηκαν ομοθυμαδόν άπαντες κλπ κλπ. Και, πολλές φορές, αυτό μεταφράζεται: πως δεν πέσατε όλοι ανάσκελα μπροστά στην αδιαμφισβήτητη μεγαλωσύνη μου;

Εν κατακλείδι: άστα να πάνε…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (μετά το «Update 2»)

Ε, ζούμε σε μια χώρα τόσο πρωτόγονη, όσο ορισμένες φυλές που θυσίαζαν ανθρώπους τελετουργικά, αλλά έχουν προ πολλού σταματήσει να το κάνουν, ενώ στην Ελλάδα ζούμε ΚΑΙ τώρα έχοντας πάντα κάποιον (ή κάποιους) πάνω σε «Βωμό Θυσιαστηρίου».

Χωρίς δαιμονοποιήσεις δεν φαίνεται να μπορεί να ζει ο Ελληνας: Αν δεν συκοφαντηθεί και θυσιαστεί ΚΑΠΟΙΟΣ, πολλοί χάνουν το νόημα της ύπαρξής τους. (Χθες ο Βασιλάκης, σήμερα κάποιοι άλλοι, αύριο άλλοι…)

tribal_dance_mini_banner.jpg
(κλικ για… νέο είδος «χορού της φυλής» -χωρίς θυσίες!)
Advertisements

18 σκέψεις σχετικά με το “Ο συγγραφέας Μανώλης Βασιλάκης δικαιώνεται σε Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, μετά από 8 χρόνια διωγμών

  1. Γεια σου

    Εγω σπανια ερχομαι στη μπλογκοσφαιρα τωρα πια αλλα παλιοτερα ημουνα συχνος θαμονας της Καλυβας και πρπεει να σου πω οτι σε διαβαζα με προσοχη. Τωρα ειδα λινκ σε αυτο το ποστ σου σε ενα αλλο μπλογκ του ροϊδη και ετσι σε ξαναβρηκα. Θυμομουνα τη κουβεντα που ειχε γιενι τοτε που ειχε γραψει ο Βασιλακης. Πρπεπει να σου πω οτι δεν εχεις δικιο οταν κατηγορας το Σαραντακο. Ολοι τοτε οι θαμονες ειχαμε πιστεψει οτι ο Τριαδης ηταν ψευδονυμο του Βασιλακη. Μαλιστα, τωρα που εψαξα ξανα στην Καλυβα ειδα οτι κι εσυ ο ιδιος το πιστευες αυτο και ελεγες:

    Δεν υπάρχει “ΤΡΙΑΔΗΣ”.
    Από στοιχειώδη ανάλυση λαθών πληκτρολόγησης ΚΑΙ απόψεων είναι ηλίου φαεινώτερο ότι είναι _ο ίδιος_ ο κ. Βασιλάκης που γράφει ως “Τριάδης.”

    http://panosz.wordpress.com/2007/05/14/marietta/#comment-12130

    Κριμα παντως [που εφυγες απο τη Καλυβα αλλα βλεπω τωρα οτι δεν εχει πολυ κινηση. Εγω ετσι κιαλλιως δεν μπαινω πια ετυχε σημερα και ειμαι βραδινη βαρδια!

    Γεια σου, Πετρος

  2. Omadeon, σου εγραψα χτες για τον Τριαδη και το Βασιλακη, οτι εσυ ειχες πει πρωτος στην Καλυβα οτι ο Τριαδης δεν υπαρχει και ειναι ψευδονυμο του Βασιλακη, αλλα δεν το βλεπω να μπηκε το σχολιο. Γιατι;
    Επιεδη δεν βλεπω να εχεις γραψει τιποτα αλλο, φανταζομαι οτι λιεπεις κι εχεις βαλει moderation. Οποτε αυτο το σχολιο βγαλε το αμα βαλιες το αλλο.

    Πετρος

  3. @Πετρο / ex-calyvist

    1) ΠΡΑΓΜΑΤΙ, έλειπα γιατί ξεκίνησε νέα δουλειά σήμερα. Θα έχω πολύ λιγότερο χρόνο από τώρα και στο εξής.
    2) ΠΡΑΓΜΑΤΙ, έχεις δίκιο ότι ο πρώτος που ΝΟΜΙΣΕ ότι Τριάδης = Βασιλάκης ήμουν εγώ ο ίδιος!!! Απίστευτο αλλά αληθινό. Το απίστευτο είναι ότι διάβασα δεύτερη φορά (κάπως γρήγορα βέβαια) τη συζήτηση πριν λίγες μέρες και δεν το πρόσεξα καθόλου! Ο λόγος είναι ότι διάβασα από ένα σημείο και κάτω, υποθέτοντας ότι τα προηγούμενα δεν είχαν άμεση σχέση με το θέμα. Εκ των υστέρων πιστεύω ότι δεν είχα δίκιο, ο Τριάδης δεν ήταν ο Βασιλάκης. Τις μέρες εκείνες που γινόταν η συζήτηση εγώ ήμουν σε κατάσταση… δημιουργικής ευφορίας, γιατί κάποιος ξένος μπλόγκερ (ο Ραλφ Μπάρκοου) είχε κάνει ποστ με θέμα δική μου επιστημονική δουλειά (στη Λογική). Την ίδια εποχή ο Ισραηλινός εφευρέτης Erez Elul είχε αρχίσει (ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τη συζήτηση στην Καλύβα) συζήτηση στο δικό μου blog με το ίδιο θέμα. Γι’ αυτό έγραφα γρήγορα, καλοπροαίρετα, αλλά και… απρόσεκτα, έχοντας το μυαλό μου αλλού. Αργότερα ο όγκος των σχολίων θόλωσε τη… θολοκουλτούρα όλων μας και εγώ… πεισμένος πλέον δια χειρός Βασιλάκη ότι δεν ήταν ο ίδιος με τον Τριάδη, ΞΕΧΑΣΑ εντελώς ότι είχα συνεισφέρει το δικό μου… πετραδάκι στο «μίνι-διασυρμό» του! Εκ των υστέρων, νομίζω ότι είναι στενός φίλος και συνεργάτης του. Ομως το κύριο θέμα και ο κύριος λόγος που θίχτηκε πολύ ο Βασιλάκης ήταν άλλος:

    O Σαραντάκος είπε κάτι άλλο, πάρα πολύ προσβλητικό και απαξιωτικό για τον Βασιλάκη, που ήταν και η κύρια αιτία που ο τελευταίος οργίστηκε, και του απάντησε με τον τρόπο που είδες. Είχε δηλώσει ότι «αν διαβάσει ένα βιβλίο του Βασιλάκη κατά του Χίτλερ θα αρχίσει να συμπαθεί το Χίτλερ», το οποίο είναι -μεταξύ άλλων- φοβερά άδικο και ανυπόστατο π.χ. για το βιβλίο «Η μάστιγα του θεού», που είναι πάρα πολύ καλό βιβλίο.

    Δυστυχώς ο Σαραντάκος δεν έχει συνήθως καμία εκτίμηση στις δουλειές των άλλων, αλλά οι άνθρωποι που μοχθούν για κάποιο δημιουργικό έργο είναι και ευάλωτοι ή ευαίσθητοι, λίγο-πολύ, άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο.

    Μίλησα με τον ίδιο τον κ. Βασιλάκη στο τηλέφωνο. Είναι ένας ήπιος άνθρωπος, εντελώς άσχετος με διαδικτυακούς καυγάδες, τους οποίους αποφεύγει τόσο πολύ, ώστε έχει πια σταματήσει να γράφει ποστ στο μπλογκ του.

    Από τα λεγόμενά σου ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ την ευθύνη ότι -άθελά μου- συμμετείχα ΚΑΙ εγώ στο διασυρμό του, έστω και σε μικρό βαθμό. Πάντως η κατάληξη ήταν πολύ χειρότερη.

  4. «Αρχή άνδρα δείκνυσι». «Η εξουσία δείχνει τον χαρακτήρα του ανθρώπου» .
    Πιττακός, ο Μυτιληναίος, ένας από τους επτά σοφούς της Αρχαιότητας.
    Διαμαρτύρομαι για το γεγονός ότι ο ιστολόγος Ρο. που σαφώς δεν έχει απλώς ένα προσωπικό ιστολόγιο αλλά δημόσιο κατέπνιξε τον Ελεύθερο Λόγο και εσείς τον υποστηρίζετε σ’ αυτή του την προσπάθεια. Δικαίωμά του θα μου πείτε αλλά τότε γιατί παραπονιόμαστε για την σαπίλα στα ΜΜΕ όταν εμείς οι ιστολόγοι τους αντιγράφουμε χρησιμοποιώντας τα ίδια ανήθικα και ανελεύθερα μέσα.

    Όπως καταλαβαίνετε δημοσιεύει μόνο σχόλια ανθρώπων που θεωρεί φιλικούς ή ουδέτερους στην κρίση του κ. Βασιλάκη.
    Έχει εξαφανίσει τα σχόλια με το πρόσχημα του moderation όσο και πολιτισμένα να είναι.
    Τον κ. Κρανιδιώτη μεν τον έχει αποκλείσει από την συζήτηση που τον αφορά βέβαια αφού κάποιος με το ψευδώνυμο Α.Α. συνεχίζει να τον συκοφαντεί.
    Η οργή του κ. Κρανιδιώτη είναι δικαιολογημένη γιατί γνωρίζει ποιος είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο Α.Α. ένας αμετανόητος συκοφάντης.
    Η οργή του και η κακεντρέχεια του «Αντώνη» τον αποκαλύπτουν.
    Τον γνωρίζει κι ο ίδιος ο ιστολόγος Ρο. και τον καλύπτει.
    Ο Α.Α. θρασύδειλα χρησιμοποιεί αυτό το ψευδώνυμο κι όχι το πραγματικό του όνομα όπως κι έπρεπε μια και τον αφορά άμεσα η υπόθεση.
    Με αυτό τον τρόπο νομίζει ότι αποφεύγει την λαβίδα της δικαιοσύνης μια και ο Ρο. του επιτρέπει να συνεχίζει τις συκοφαντίες ανώνυμα.
    Να μην παραπονιούνται λοιπόν οι εκ προθέσεως συκοφάντες για τις διαπιστώσεις των σχολιαστών εναντίον τους.
    Η προσπάθεια παραποίησης της δικαστικής απόφασης από τον Α.Α είναι ολοφάνερη σε όποιον έχει διαβάσει την δικαστική απόφαση.
    Αυτό το κατάλαβε ακόμα κι ο xasodikis που βασικά υποστήριζε θερμά τον Βασιλάκη. Αλλά επειδή ο σκύλος του Βασιλάκη πρέπει να είναι χορτάτος κι η πίτα της ψευδοαριστεράς ολάκερη, άρχισε τώρα ο κύκλος επίθεσης και συκοφαντιών εναντίον του νομικού με το ψευδώνυμο xasodikis.
    Δεν είναι τίποτα το καινούργιο.
    Ο Μ. Βασιλάκης έχει με πρωτοφανή αχαριστία κατηγορήσει συκοφαντικά αυτούς που τον ευεργέτησαν.
    «Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει» λέει ο λαός μας.
    Πρέπει να σταματήσει αυτός ο επαμφοτερισμός μεταξύ δικαίου και αδίκου από τους Έλληνες ιστολόγους που έχουν ενεργά πάρει ενεργό μέρος στην επίθεση εναντίον των αρνητών του Μ. Βασιλάκη.
    Όλοι ελέγχονται στην μπλογκόσφαιρα ακόμα και οι μπλόγκερς.
    Δεν είναι μια στενή παρεούλα, κλίκα ή συντεχνία του παρελθόντος που να λέει «αυτός είναι δικός μας, σωστός κι ότι να κάνει»!
    «Ο ψεύτης και ο συκοφάντης τον πρώτο χρόνο χαίρονται».

  5. Κύριε Citizen Luke, ευχαριστώ για το σχόλιό σας.

    Ελπίζω τουλάχιστον να μην… παρανοήσατε ότι λογοκρίνεστε εδώ. Δυστυχώς επειδή ακριβώς εδώ ΔΕΝ λογοκρίνεται κανείς (και έχω και δουλειές) εφαρμόζω προσωρινό moderation και στη συνέχεια ελευθερώνω όλα τα σχόλια. (Μόλις τώρα τα ελευθέρωσα ΕΝΤΕΛΩΣ για όλο το υπόλοιπο βράδυ – που θα είμαι εδώ).
    Μόνο ένα σχόλιο δεν ελευθερώθηκε κάποτε, και αυτό γράφτηκε από κάποιον που με είχε παρεξηγήσει εντελώς, οπότε προτίμησα να του γράψω πρώτα ένα ιδιωτικό μέηλ και… τα βρήκαμε, στη συνέχεια (οπότε δεν υπήρχε και λόγος να ελευθερωθεί το σχόλιο που ο ίδιος έπαψε να θεωρεί ότι τον εκφράζει)!

    Εγώ εξακολουθώ να εκτιμώ τον ιστολόγο Ροϊδη και αν δεν δω ΟΛΑ τα στοιχεία θα τείνω να είμαι… προκατειλημένος με βάση αυτή την εκτίμηση. Αλλά σας διαβεβαιώ ότι έχω υποστεί και εγώ τόση λογοκρισία (από άλλους) ώστε στην καλύτερη των περιπτώσεων θα διαφωνήσω έντονα με όποιον σας στερεί άδικα το δικαίωμα λόγου, ΟΠΟΙΟΣ και αν είναι αυτός, ακόμη και ο Ροίδης ή και προσωπικός μου φίλος ή αδελφός. Για μένα αυτό είναι θέμα αρχής, την οποία αν προδώσω τότε καλύτερα να σταματήσω να γράφω σε ιστολόγια (ή και να γράφω γενικώς)! 🙂

    Το πρώτο πράγμα λοιπόν που έχω να σας προτείνω ή να σας προσφέρω είναι ένα είδος… καταφυγίου των ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ λογοκριθέντων απόψεών σας, εαν βεβαίως αυτές οι απόψεις (όπως τις εκφράζετε) πληρούν στοιχειώδεις προϋποθέσεις που ελπίζω ότι θα συμφωνήσετε, δηλαδή τις εξής
    1) ΟΧΙ παράνομες δηλώσεις (π.χ. απειλές βίας, απρόκλητες ύβρεις, κλπ)
    2) ΟΧΙ δηλώσεις που δεν προσθέτουν τίποτε σε ήδη γνωστά λεχθέντα (στο χώρο όπου νομίζετε ότι λογοκρίνεστε). Αυτό αφορά την ΜΗ-παρενόχληση. Αν π.χ. λέτε ότι ο ήλιος είναι μπλε, και το λέτε… 10 φορές αντί για μία, καλύτερα να το λέτε 1 φορά (εκτός του ότι δεν είναι μπλε -τέλος πάντων) 🙂
    3) OXI συκοφαντικές δηλώσεις που είναι αδύνατο να καταρριφθούν αλλά δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις. Π.χ. ΔΕΝ δημοσιεύω απόψεις όπως «ο Ροίδης φοράει κόκκινο σλιπ και το κρεμάει σε κίτρινη κρεμάστρα κάθε πρωί πριν έρθει ο Μαύρος υπηρέτης για να του δώσει το μαστίγιό του με το οποίο δέρνει τους υπόλοιπους» (κ.ο.κ.)

    Αν το επιθυμείτε, τέλος.,μπορώ να δημιουργήσω ειδικό θέμα συζήτησης «ο αντίλογος στο Βασιλάκη», σαν «δορυφόρο» του σχετικού ποστ του Ροίδη. Σε αυτό το θέμα είστε φυσικά ελεύθερος να γράφετε ΟΛΑ όσα έχουν λογοκριθεί στο άλλο ιστολόγιο, κ.ο.κ.

    Τέλος, φυσικά δεν σημαίνει αυτό ότι συμφωνώ με τις απόψεις όσων σχολιάζουν. ΟΥΤΕ σημαίνει ότι η λογοκρισία με τη μορφή του ΛΟΓΙΚΟΥ μοντεραίησιον είναι κάτι που δεν αναγνωρίζω σαν δικαίωμα σε άλλους ιστολόγους. Ισως μάλιστα, αν γράψετε σχόλια τα οποία πραγματικά λογοκρίθηκαν, να σας διαφωτίσω (με τη δική μου περιορισμένη οπτική γωνία) ως προς τους πιθανούς λόγους που κάποιος άλλος θα λογόκρινε αυτά τα σχόλια.

    Ξέρετε, ΚΑΙ εγώ υποτιμούσα πολύ τον ΚΟΠΟ που χρειάζεται για να ανεχόμαστε απόψεις πραγματικά δυσάρεστες, έως και σχεδόν συκοφαντικές. ΔΕΝ είναι εύκολος δρόμος, ούτε στρωμένος με ροδοπέταλα. Και θα μου επιτρέψετε να κρατήσω μία επιφύλαξη μέχρι να δώ ΟΛΑ τα στοιχεία, γιατί το σχόλιό σας περιέχει τεράστια ποσότητα κρίσεων, τις οποίες βρίσκω (εκ πρώτης όψεως) «unfounded» (αγγλιστί).

    Μερικά που είπατε, ωστόσο, δεν έχετε άδικο. Μόνο που επιφυλάσσομαι αν αφορούν τον Ροίδη. Μήπως είναι γενικά ελαττώματα της μπλογκόσφαιρας (πλήτοντας άλλους χώρους συζήτησης ΑΚΟΜΗ περισσότερο);

    Let’s find out! 🙂

  6. Θα σχολιάσω λοιπόν στη συνέχεια όσα είπατε (τα πιο σημαντικά κατ’ εμέ).

    1) είπατε

    «Διαμαρτύρομαι για το γεγονός ότι ο ιστολόγος Ρο. που σαφώς δεν έχει απλώς ένα προσωπικό ιστολόγιο αλλά δημόσιο κατέπνιξε τον Ελεύθερο Λόγο και εσείς τον υποστηρίζετε σ’ αυτή του την προσπάθεια.»

    ΚΑΝΕΝΑΝ δεν υποστηρίζω σε οποιαδήποτε άδικη λογοκρισία απόψεων. Για να σας δώσω το μέγεθος της προσήλωσής μου σε αυτή την αρχή, τσακώθηκα με φίλους ΚΑΙ ομοϊδεάτες για ακριβώς αυτό το θέμα ΑΡΧΗΣ, που το θεωρώ υψίστης προτεραιότητας. Το μόνο που τείνω να αμφιβάλλω -δικαιολογημένα- είναι το αν (όπως λέτε) ο Ροίδης ασκεί ΑΔΙΚΟ moderation, δηλαδή λογοκρίνει πράγματα που δεν θα έπρεπε. Αυτό δυστυχώς δεν είναι εύκολο πια να διαπιστωθεί, διότι ουδείς κρατάει αντίγραφα αξιόπιστα. Το μόνο που έχω να προτείνω είναι ΟΛΑ όσα θεωρείτε ότι λογοκρίθηκαν άδικα, να τα φέρνετε εδώ και να τα αναρτάτε ΜΑΖΙ με σύνδεσμο στο ακριβές σημείο της (οποιασδήποτε) συζήτησης όπου λογοκρίθηκαν. Αυτός είναι ο μόνος (προσωρινός) τρόπος λύσης του προβλήματος, μέχρι τη στιγμή που θα υλοποιηθεί μια καλύτερη ΤΕΧΝΙΚΗ ΛΥΣΗ!

    UPDATE: Διαπιστώνω με ενδιαφέρον ότι εντοπίσατε ένα γνωστό πρόβλημα που είχα στο παρελθόν εντοπίσει κι εγώ, στο ποστ «Πότε ένα blog γίνεται forum (κλπ)»:
    http://omadeon.wordpress.com/2007/12/05/forum_blogs/
    Παρόλ’ αυτά δεν νομίζω ότι οι δικές μου διαπιστώσεις (και η δική σας διαμαρτυρία) ισχύουν στην περίπτωση του έντιμου ιστολόγου Ροίδη, μέχρις αποδείξεως του εναντίου. Σε αντίθετη περίπτωση, επειδή διάβασα όλα τα σχόλια στο μπλογκ του Ροϊδη, νομίζω ότι δεν είναι καλό να συγχέουμε την ελευθερία λόγου με την ασυδοσία και τη χρήση απειλών αντί του διαλόγου (γνώμη μου είναι – σας προσκαλώ για αντίλογο). Πάντως το πρόβλημα της αντι-δημοκρατικής κατάχρησης των ιστολογίων σαν «φεουδαρχικά φόρουμ» είναι γνωστό και το αναλύω στο σύνδεσμο που είδατε, με βάση την εμπειρία μου στο ιστολόγιο ενός φίλου και ομοϊδεάτη (στο παρελθόν).

    2) Είπατε

    «Όπως καταλαβαίνετε δημοσιεύει μόνο σχόλια ανθρώπων που θεωρεί φιλικούς ή ουδέτερους στην κρίση του κ. Βασιλάκη.»

    Κοιτάξτε, δεν είμαι σίγουρος αν ΟΝΤΩΣ γίνεται αυτό. Αν πάλι γίνεται, ίσως έχει άλλες αιτιές που πρέπει να διασαφηνιστούν με πάσα ειλικρίνεια από ΟΛΕΣ τις πλευρές. Π.χ. δεν είναι καθόλου ευχάριστο να υφίσταται κανείς απειλές μηνύσεων από τις πρώτες κιόλας κουβέντες (όπως νομίζω ότι έγινε αρχικά στο ιστολόγιο του Ροίδη), ούτε ύβρεις και άλλες παρενοχλήσεις. Κάθε ιστολόγος έχει τα δικά του όρια αντοχής και τα δικά του πρότυπα. Εγώ υποστηρίζω βέβαια πρότυπα ΜΕΓΙΣΤΗΣ ανοχής σε τέτοιες παρενοχλήσεις ή και χειρότερες. ΜΗ νομίζετε όμως ότι με αυτό τον τρόπο… περνάω καλύτερα! Χάλια είναι, και σκληρή δουλειά, τον περισσότερο καιρό! 🙂

    3) είπατε

    «Η οργή του κ. Κρανιδιώτη είναι δικαιολογημένη γιατί γνωρίζει ποιος είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο Α.Α. ένας αμετανόητος συκοφάντης.»

    Το «ποιός κρύβεται πίσω από κάποιο ψευδώνυμο», όπως ξέρετε είναι σχεδόν αδύνατον να το εξακριβώσει κανείς ή να το πιστοποιήσει.
    Γιατί δεν ασχολείστε καλύτερα, εσείς και ο κ. Κρανιδιώτης, με ΓΕΓΟΝΟΤΑ και ΑΠΟΨΕΙΣ αντί για «εξακρίβωση στοιχείων»;
    Από τα λίγα που ξέρω γι’ αυτή την υπόθεση, στο παρελθόν δεν υπήρχε μόνο μπαράζ μηνύσεων αλλά και… μπαράζ υπερφόρτωσης απόψεων, καταγγελτικών εναντίον του κ. Βασιλάκη, που μάλιστα με οδήγησαν στο να τον συμπαθήσω διότι έχω μία τάση πάντα να παίρνω το μέρος του αδύνατου σε μία διαμάχη. Τέλος πάντων…

    4) είπατε

    «Ο Μ. Βασιλάκης έχει με πρωτοφανή αχαριστία κατηγορήσει συκοφαντικά αυτούς που τον ευεργέτησαν.»

    Αυτό το έχω ξανακούσει και με τάραξε αρκετά, τις άλλες φορές που το διάβασα. Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν συντασσόταν ένα κείμενο που να συνοψίζει αυτό τον ισχυρισμό μαζί με ΟΛΑ τα διαδικτυακά links σε τεκμηρίωσή του, αλλιώς δεν μπορώ να αποφανθώ. (Πάντως, μη νομίζετε ότι είναι σπάνιο να κατηγορηθεί κανείς ΑΔΙΚΑ για κάτι τέτοιο…)

    5) είπατε

    «Όλοι ελέγχονται στην μπλογκόσφαιρα ακόμα και οι μπλόγκερς.
    Δεν είναι μια στενή παρεούλα, κλίκα ή συντεχνία του παρελθόντος που να λέει «αυτός είναι δικός μας, σωστός κι ότι να κάνει»!»

    Κοιτάξτε αυτό είναι ένα φαινόμενο που (στο βαθμό που ισχύει, ΟΠΟΥ ισχύει) με βρίσκει ΚΑΘΕΤΑ αντίθετο και πολέμιο. ΔΕΝ συμπαθώ την παρεοκρατία και τη μεροληψία, ΔΕΝ ελέγχομαι από κλίκες ή συντεχνίες, ακολουθώ τη συνείδησή μου και είμαι πανευτυχής με αυτή τη στάση μου, ΚΑΙ περήφανος ΚΑΙ δημιουργικός. Διότι οι… κλίκες και οι μεροληψίες ΧΑΛΑΝΕ τον άνθρωπο, ακόμη και τον πιο καλό. Αν διαπιστώσω κάτι τέτοιο, κάπου, τείνω να αποχωρώ (ή και με… διώχνουν)! Πάντως στη δική μου περίπτωση, ενώ είχα ΟΞΥΤΑΤΗ σύγκρουση με άλλον ιστολόγο που τυγχάνει καλός φίλος του Ροίδη, ΟΥΔΕΠΟΤΕ επηρεάστηκε ο τελευταίος (εναντίον μου) ΟΥΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ! 🙂

    6) είπατε

    «Ο ψεύτης και ο συκοφάντης τον πρώτο χρόνο χαίρονται»»

    χμ… μακάρι να έχετε δίκιο γιατί στη χώρα μας οι ψεύτες και οι συκοφάντες χαίρονται ΠΟΛΛΑ χρόνια (τώρα…) 🙂
    Πάντως μην ξεχνάτε ΚΑΙ το ενδεχόμενο της πλάνης τίμιων ανθρώπων που απλώς έχουν οδηγηθεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και τα πιστεύουν ειλικρινέστατα!

    Τα λέμε!

  7. @Roidis
    Α έεετσι λοιπόν. Ε, μάλλον θα βρει το δάσκαλό του, διότι με… 12 χρόνια πείρας στο διαδίκτυο από τέτοιους τραμπουκισμούς κάποια πράγματα τα κατέχω πια! Μπείτε αργότερα να δείτε τι θα έχει πάθει, τόσο εκεί που λέτε όσο και αλλού.

    είπαμε, «Ελευθερία του Λόγου» δεν είπαμε «Ελευθερία του copy-paste για δυσφήμηση»!!!

    Υ.Γ. και για να αποδείξω στον «κύριο» ότι ΔΕΝ αστειεύομαι, αφήνω ΑΥΤΟ ΕΔΩ το ιστολόγιο ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ από μοδεραίησιον και φεύγω για δουλειά (όπου έχω πολύ ελάχιστο χρόνο να ασχοληθώ μαζί του).

  8. Αγαπητή μάγισα (σου γράφω από γραφείο – πολύ σύντομος θα είμαι) ΝΑΙ, συμφωνώ ότι αποτελεί μία μορφή spamming, και μάλιστα ιδιαίτερα βλαβερή, κάτι σαν μαζική εκστρατεία δυσφήμησης του Ροίδη, που μπορεί και να παρασύρει αδαείς. Αυτή η λεπτομέρεια αξίζει την προσοχή μας, γιατί δεν είναι σαν άλλες μορφές spamming που απλώς καταλαμβάνουν χώρο και προωθούν ουδέτερα προϊόντα ή URL.

    Εγώ στην αρχή δεν τον πήρα χαμπάρι διότι είχε γράψει κόσμια και κάπως ενδιαφέροντα σχόλια στον Sfrang (όπου τον πρωτο-συνάντησα). Μετά, πιστεύω ότι παρασύρθηκε από το φανατισμό του και έκανε κάτι ερασιτεχνικό, «επανεφευρίσκοντας το spamming» κατά κάποιον τρόπο.

  9. Πιστεύω ότι «τάχει πάρει στο κρανίο» χοντρά, αλλιώς θα ερχόταν εδώ να απαντήσει σε όσα του είπα. Ξαφνικά μπορεί και να ένιωσε απογυμνωμένος από σοβαρά επιχειρήματα. Εκείνο που επιδιώκω είναι να έρθει εδώ και να απαντήσει, γιατί δεν τη βγάζει καθαρή μετά από όλα αυτά. Και επίσης -πρωτίστως- να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ το Ροίδη, κάτι που είναι επιίνδυνο όπως είπα να παρασύρει τους αδαείς (π.χ. χριστιανούς) και να δημιουργήση ΦΗΜΗ χωρίς βάση, σε βάρος του Ροίδη. Τέλος, επίτηδες έκανα ό,τι έκανα εδώ, που είναι «σπέσιαλ ιστολόγιο επίλυσης συγκρούσεων και καταγγελιών» (μερικοί το θεωρούν hate-blog), ώστε να μη λερώνεται το κύριο μου ιστολόγιο (αλλά ούτε και κανένα άλλο).

  10. omadeon πέρα από σπαμμινγκ κλπ κλπ, μου επιτρέπεις μια ερώτηση;

    Ο λούκ γράφει/καταγγέλει όπως θες πάρτο οτι ο μπλόγκερ «Ροϊδης» κόβει σχόλια κατά το δοκούν.

    Ο Ρ. παρότι ήρθε εδώ δεν απάντησε. Δικαίωμά του να κόβει και να κάνει ό,τι θέλει αλλά γιατί δεν απαντά, θετικά ή αρνητικά. μόνο αυτή η απορία μου.

    Ευχαριστώ.

  11. @ianos
    Μα… νομίζω ότι ο Ροίδης δεν ήρθε εδώ για να συζητήσει όσα ΗΔΗ απαντήθηκαν αλλά για να επισημάνει 2-3 πράγματα (και να συνεχίσει στο μπλογκ του). Εκανα τον κόπο δύο σχολίων, που εξετάζουν με αναλυτικό τρόπο όσα είπε ο Λουκ, αλλά ο Λουκ δεν ασχολήθηκε καθόλου.

    Εκείνος που ΔΕΝ απάντησε σε κάτι που εκκρεμεί είναι ο Λουκ. Αλλωστε, αν πιστεύει βάσιμα ότι κόβονται σχόλια τα οποία δεν έπρεπε να κοπουν, θα μπορούσε κάλλιστα να τα φέρει εδώ, όπως τον ενθάρρυνα, ή να τα δημοσιεύσει και αλλού.

    Αν υπήρχαν δηλαδή σχόλια που κόπηκαν άδικα, ΓΙΑΤΙ να μην δημοσιεύσει αυτά (έστω σε νέες εκδόσεις τους) και αντί αυτού να κάνει «καρμπόν καταγγελία» σε πολλά μπλογκ;

    Για μένα, το πρόβλημα αυτό βέβαια έχει και μία άλλη πτυχή, μία άλλη λύση, που είναι τεχνικής φύσεως. Δηλαδή, θεωρώ ότι πρέπει να υλοποιηθεί λογισμικό για μπλογκ το οποίο να κρατάει «αντίγραφο ασφαλείας» ΟΛΩΝ των σχολίων, ακόμη και των αποκλεισθέντων. Με αυτό τον τρόπο κανένας δεν θα μπορεί να ισχυριστεί κάτι που δεν έγινε, κανένας δεν θα νιώθει αδικημένος με βάση λανθασμένες εντυπώσεις, κ.ο.κ.

    Θα υποβάλλω μία πρόταση «δύο επιπέδων διαλόγου» σε ξένους χώρους συζητήσεων (με άλλους προγραμματιστές Η/Υ):
    1) το ένα επίπεδο είναι αμιγώς δημόσιο, πανομοιότυπο αυτού που έχουμε ήδη, ελεγχόμενο από τον ιστολόγο.
    2) το άλλο επίπεδο θα είναι ημι-δημόσιο, όπου ΟΛΑ θα αποθηκεύονται, τίποτε δεν θα σβήνεται, αλλά η πρόσβαση σε αυτό το επίπεδο δεν θα είναι εντελώς ανοιχτή, θα απαιτεί κάποιους κωδικούς (που αυτομάτως θα δικαιούνται όσοι ΗΔΗ σχολίασαν).

    Αλλιώς, ο καθένας μπορεί να γυρνάει τα μπλογκ κατηγορώντας ψευδώς έναν ιστολόγο ότι τον λογόκρινε άδικα, και -ακόμη χειρότερα- ένας «επιφανής ιστολόγος» θα μπορεί να ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ανθρώπους ότι υπήρξαν π.χ. υβριστές χωρίς αυτό να συνέβη. ΟΛΑ τα παρατράγουδα έπονται (το τελευταίο το έζησα κι εγώ ο ίδιος σε κάποιο ιστολόγιο).

    Τέλος, ο Ροίδης είναι ΠΟΛΥ γνωστός και αναγνωρισμένος για την τεράστια ανοχή του σε διαφορετικές απόψεις, πράγμα που του αναγνώρισε ακόμη και ο αντίπαλός του ορθόδοξος (το οποίο επεσήμανε ο Ροίδης).

  12. Υ.Γ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ. Επειδή όμως είναι πολύ δύσκολο να αποδεχτούν διάφοροι ιστολόγοι την κατακρήμνιση της μέχρι τούδε σιγουριάς που νιώθουν ότι μπορούν να κόβουν σχόλια εξαφανίζοντάς τα εντελώς, εκείνο που μάλλον θα συμβεί είναι μία τεχνική βελτίωση του τρόπου που σχολιάζουμε, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το ιστολόγιο μέσα στο οποίο σχολιάζουμε.

    Αντί δηλαδή να υλοποιηθεί λογισμικό που κρατάει «άφθαρτα αντίγραφα» όλων των σχολίων (που κι αυτό θα γίνει αλλά δεν θα γίνει από όλους αποδεκτό) θα υλοποιηθούν ειδικοί editors για συγγραφή σχολίων, οι οποίοι
    1) θα σώζουν αυτομάτως ΚΑΘΕ σχόλιο ανεξάρτητα του αν λογοκρίθηκε σε κάποιον προορισμό (blog / forum).
    2) θα έχουν πρόσβαση σε ειδικούς «κλώνους συζητήσεων» (κάπου αλλού) όπου τα σχόλια θα δημοσιεύονται, ανεξάρτητα από την τυχόν λογοκρισία τους (με αποκλειστική ευθύνη εκείνων που γράφουν αυτά τα σχόλια).

    Ο «Κλωνισμός Ιστολογίων» είναι ο μόνος τρόπος για να… κλονισθεί η λογοκρισία τους. Φυσικά αυτό θα προκαλέσει κάποια προβλήματα, αλλά αν δούμε τα υπέρ και τα κατά πιστεύω ότι τα πλεονεκτήματα είναι τεράστια.

    Σίγουρα, ΔΕΝ κινδυνεύουμε από καλοπροαίρετους ιστολόγους (όπως θεωρώ ότι είναι ο Ροίδης) που αποκλείουν απαράδεκτα, υβριστικά ή απειλητικά σχόλια (κλπ). Κίνδυνος υπάρχει από κακοπροαίρετους (π.χ. πολιτικούς που έχει διαπιστωθεί ότι λογοκρίνουν) και «συκοφάντες με κύρος» (ενίοτε και παρανοημένους ή λαλημένους, π.χ. δείτε ΕΔΩ).

    Η ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΛΟΓΟΥ πρέπει να αποκατασταθεί. Δεν είναι δηλαδή ωραίο πράγμα να καταπίνονται κείμενα από… μαύρες τρύπες λόγω moderation.

  13. Αχά! Δεν εκπλήσσομαι καθόλου.

    Τουλάχιστον Αιρετικέ, να είχε λίγη τσίπα…

    Σημειωτέον ότι δεν συμφωνώ πάντα και σε όλα με τον κ. Βασιλάκη. Αυτό δεν με εμποδίζει να εκφράζομαι υπέρ του σε θέματα αρχής. Αλλωστε, ΟΣΑ λάθη και αν έκανε κάποτε, το βιβλίο του για το Χουντόδουλο το διάβασα ΟΛΟ με μεγάλη ικανοποίηση. Είναι αξιολογώτατο…

    Πάω να δω ΤΙ έκανε πάλι ο Λούκυ…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s