Απειλητικό τηλεφώνημα προστάζει να κρύψω ποστ !

Προ ολίγου, ενώ βρισκόμουν στη μέση Κυριακάτικης δημιουργικής δουλειάς, με διέκοψε απειλητικό τηλεφώνημα, με βρισιές και με απειλές βίας αν συνεχίσω ποστ όπως εκείνο περί «καλού παιδιού…» κλπ.Αν και πιθανολογώ (κατά 95%) ότι ήταν φάρσα (ΤΟΣΟ υπερβολικό ήταν, ώστε «κάτι βρωμάει») δεν είμαι διατεθειμένος να σπαταλήσω άλλο χρόνο γι’ αυτό το θέμα, που άλλωστε έχει λήξει. Επίσης δεν αφορά κάποιον με τον οποίο να έχω «προσωπική διένεξη».

Σαν… «τιμωρία» όμως του (πιθανού) φαρσέρ, κάνω τα εξής:

1) ΑΝ ξαναενοχληθώ θα ενεργοποιήσω ιδιωτικό κωδικό (για το επίμαχο ποστ) που μπορείτε να μάθετε μόνο αν μου στείλετε ιδιωτικό μήνυμα στο ΜΟΥΣΙΚΟ site: http://www.soundclick.com/omadeon

2) Θα ανεβάσω άλλα ποστ (με παρεμφερή θέματα) που ΗΔΗ είχαν ετοιμαστεί σαν «εφεδρεία» (για τέτοιες περιπτώσεις)

3) Αν συνεχιστεί η παραμικρή παρενόχληση θα ανοίξουν ανώνυμα blog από άλλους και θα «βαράνε» 24/7 με στοιχεία και ποστ (τα πιο πολλά στοιχεία που είχα μαζέψει τα έλαβαν ήδη άλλοι, προ πολλού).

Κατά 95% πιστεύω ότι ήταν φάρσα το τηλέφωνο – από κάποιον που έχει ξανα-απειλήσει με διάφορους τρόπους (το άλλο μου blog). Αυτός είναι ανάξιος λόγου – και φόβου. Το μόνο που ξέρει είναι videogames και σούζες. (Τριάντα-και-κάτι χρονών, καλά κάνει να διατηρείται σε… νεανική φόρμα). Κατά τα άλλα, είναι Κότα Ολκής. Υποτίθεται ότι ήταν παλιό νεαρό μέλος της λίστας Hellas, αλλά μπορεί κάλλιστα να είναι απλός… μυθομανής. 🙂

54 σκέψεις σχετικά με το “Απειλητικό τηλεφώνημα προστάζει να κρύψω ποστ !

  1. Re A-Stathi,

    Mipos ektos apo apeilitiko tilefonima, dextikes kai kamia episkepsi apo eksogiinous?

    Mipos su xtipane to kuduni kati nosokomoi pou kratane zurlomandya?

    A re trellara, plaka exis!

  2. @Farcry
    Κάποιος διάβασε τους οχετούς που γράφεις κάπου αλλού και αποφάσισε να σε… υποδυθεί.

    ΣΙΓΑ μη μασήσω ότι ήσουνα κι εσύ.

    Εσύ έχεις στυλ, αρχίδια όμως δεν έχεις.

    Υ.Γ. Για να λυθεί η απορία κάθε ενδιαφερόμενου, ο FarCry ΕΙΝΑΙ παλιό μέλος της κωλολίστας hellas, και συχνάζει σε ένα φόρουμ όπου έγραψε κάτι παπαριές τόσο μεγάλες που τον κράξανε όλοι, δηλαδή… όλοι πλην 2-3 βλακών. Ε, κάποιος που διάβασε τις παπαριές έτυχε να έχει και μια δική μου επαγγελματική κάρτα με το τηλέφωνό μου, και πήγε να κάνει «μπλακ χιούμορ». Εμ βέβαια, ΤΙ νόμιζες; Ότι… βόσκω μυρμήγκια; Από μερικά που είπε ο παπάρας κατάλαβα ότι δεν ήταν αυτός που υποδυόταν. Τα υπόλοιπα ξεκαθαριστήκανε αργότερα.

    http://fytw.gr/forum/index.php?PHPSESSID=b67972ab4e499ed38ffd77c885bc7168&topic=234.msg1625#msg1625

    Υ.Γ.2 το πιο «sic» που είπε τούτος ο FarCry είναι ίσως το εξής:

    «υπηρξε μια κοντρα μεταξυ μας επειδη ειναι αντιχριστος και δες τι κατηγοριες μου αποδιδει…»

    Ω ναι. εγώ είμαι «αντίχριστος» ενώ αυτό το «καλό παιδί» είναι… καλός χριστιανός! Μπουμπούκι της Ανάστασης μιλάμε… 🙂

    (Και ΠΟΙΟΣ σου είπε βρε τούβλο ότι κάθε τι που κυκλοφορεί και φτάνει μέχρι τ’ αυτιά μου το… πιστεύω κιόλας?) 🙂

  3. Υ.Γ.3 δεν ξέρω ποιός ακριβώς είσαi FarCry, αλλά η «κόντρα» μας ξεκίνησε με δική σου επίθεση σε άλλο μπλογκ, όπου μεταξύ άλλων μου είπες «θα σου χώσουμε την επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη στον κώλο», κάλεσες κι έναν άλλον να μου κάνετε… ομαδικό βιασμό (!!!) για να… αλλάξω ερωτικές προτιμήσεις (!!!), απείλησες ότι θα μου στείλεις… ορδές από ομοφυλόφιλους να παρενοχλήσουν το κινητό μου τηλέφωνο, το οποίο απέδειξες ότι ξέρεις κι εσύ (τουλάχιστον στα πρώτα 6 ψηφία του), και άλλα διάφορα τρελά.

    Εγώ τότε δεν είχα δώσει τηλέφωνο παρά σε κρατικούς οργανισμούς (άντε και σε 2 εταιρείες) και έμαθα από κάποια μέηλ και τηλέφωνα ορισμένα πράματα, τόσο για σένα όσο και για άλλους που… αν τα μάθαινε άλλος θα του σηκωνόντανε οι τρίχες. Εγώ ΔΕΝ μασάω όμως, ούτε λέω ότι είσαι εσύ ο τάδε ή ο Δείνα, επειδή κάποιοι άλλοι το λένε ή το υποψιάζονται.

    Εντύπωση μου κάνει όμως, όχι τόσο η μανία και το μίσος σου να επιτίθεσαι (και να προσπαθείς να με διασύρεις στο φόρουμ «ΦΥΤΩ» – όπου είσαι… όνομα και πράμα, δηλαδή φυτό) όσο… εντύπωση πολλή μου έκανε ότι σχεδόν σε κράξανε εκεί, κάποιος δικαίωσε τη φήμη ότι σου αρέσουν ΠΟΛΥ μικρά σε ηλικία άτομα, σε βγάλανε δηλαδή παιδεραστή με βάση άλλα πράματα δικά σας (που εγώ δεν ξέρω), κ.ο.κ.

    Ε, εσύ… για να δικαιωθείς για το μίσος σου παραπληροφόρησες άσχημα τα μέλη του φόρουμ, έσπειρες λάσπη για δημιουργικές μου δουλειές του παρελθόντος, και -τέλος- συνόψισες την υποτιθέμενη «αιτία της διαμάχης» με τα λόγια που παράθεσα (στο Υ.Γ.2) ότι δηλαδή «επειδή είναι αντίχριστος» (ο Ομαντέον) έγινε ο καυγάς. Εμ, ψευταράκος ήσουν το 1997 ανάμεσα σε πολλούς άλλους, ψευταράκος είσαι και τώρα…

    Ας είναι καλά ο Σαραντάκος και η Λαμπρινή που σας ΦΑΝΑΤΙΣΑΝΕ και σας αφήσανε μετά να ασχημονείτε… (σε λίγο θα δώαω ίσως λινκ στο άλλο μπλογκ μου για σένα)

  4. Oriste to kinito tou olokliro

    kai an thes na ksereis exei paei idi se oles tis sex aggelies gia gays. ante kalos ta dextikes 🙂

    69XXXXXX

    ADMIN/OMADEON:
    1) Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τηλέφωνό μου σόρυ, δεν θέλω να μπαίνει σε οποιοδήποτε blog.
    2) Αντί να είσαι μπινές στην ψυχή και κότα ΟΛΚΗΣ, πάρε ΕΣΥ τηλέφωνο να σε χέσω αυτοπροσώπως.
    3) Ατύχησαν οι gay. Θα τους απαντώ σαν «straight gay-defender» και θα τους λέω «την πλάκα αυτή την έκανε γνωστός homophobe παιδεραστής και φασίστας που θα τον βρείτε στο φόρουμ ΦΥΤΩ». Το προφιλ αυτού του μουνόπανου είναι ΕΔΩ:
    http://fytw.gr/forum/index.php?action=profile;u=16

    ΔΕΝ μπορείς να τα βάλεις μαζί μου. Κατάλαβέ το! 🙂

  5. «κάποιος δικαίωσε τη φήμη ότι σου αρέσουν ΠΟΛΥ μικρά σε ηλικία άτομα, σε βγάλανε δηλαδή παιδεραστή με βάση άλλα πράματα δικά σας (που εγώ δεν ξέρω), κ.ο.κ.»

    eisai toso blakas oste den katalabes oti oloi ekei eimaste mia parea kai kanoume plakes.

    EISAI TO NOUMERO TOU 21 AIONA. prepei na katapsiksoume to DNA sou gia na broume ta gonidia tis blakeias

    oso gia to poios einai blakas kai poios krazei fainetai. tros poli kraksimo kai kapou diabasa oti einai kai to blog sou omadeon mazi me to blogme gia tin ipothesi tou liakopoulou. ante kairos na kleisoun to omadeon blog na isixasei to internet

  6. @farcry

    eisai toso blakas oste den katalabes oti oloi ekei eimaste mia parea kai kanoume plakes.

    Είσαι όνομα και πράμα… φυτό στο φόρουμ «ΦΥΤΩ»! Ορίστε και το προφίλ σου, ΕΙΣΑΙ «φυτό»:
    http://fytw.gr/forum/index.php?action=profile;u=16
    Βεβαίως… ΧΕΣΤΗΚΑ εγώ για τι είσαι και τι δεν είσαι. Πάντως… πρόσεχε μην κάνεις παρανομίες και βρεθούν ΚΑΙ οι αθώοι της παρέας χωρίς λόγο με… χειροπέδες. Να μείνετε μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας! π.χ.

    kapou diabasa oti einai kai to blog sou omadeon mazi me to blogme gia tin ipothesi tou liakopoulou. ante kairos na kleisoun to omadeon blog na isixasei to internet

    🙂

    Το θέατρο του παραλόγου που δημιουργείται αν συνδυάσει κανείς ΟΛΑ αυτά τα στοιχεία, είναι σίγουρα διασκεδαστικό! 🙂

    Ω Ναι! ΝΑ ιδρύσεις και ΣΥΛΛΟΓΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ «Οι παλιοί αγωνιστές της λίστας Hellas».

    …Με πρόεδρο το Σαραντάκο βέβαια. ΤΕΤΟΙΑ μουνόπανα ολκής κάλυπτε τότε, όπως εσύ (τις ένδοξες εκείνες εποχές της κωλολίστας σας, της Hellas).

    http://omadeon.wordpress.com/2007/10/03/hellas_list/

  7. «Το θέατρο του παραλόγου που δημιουργείται αν συνδυάσει κανείς ΟΛΑ αυτά τα στοιχεία, είναι σίγουρα διασκεδαστικό! »

    LES?

    http://prezatv.blogspot.com/2007/12/blogme.html

    Edo pantos alla grafoun

    Τα ονόματα των άλλων τριών συμπεριληφθέντων στη δικογραφία ιστολογίων είναι τα εξής: α) omadeon.wordpress.com, β) rodiat7.blogspot.com και γ) jungle-report.blogspot.com

  8. Θα μου κλάσεις τ’ αρχίδια, FarCry! 🙂

    TIMH MOY να είμαι ανάμεσα σε τόσο δημοφιλή και σοβαρά ιστολόγια όπως η ροδιά και το jungle-report.

    ΕΣΥ θα ξεσκεπαστείς στο τέλος. Εγώ είμαι ΔΙΑΦΑΝΟΣ.

  9. Υ.Γ.
    Πράγματι, δημοσίευσες το κινητό μου ΜΕΣΑ στο δικό σου φόρουμ!!!

    Α χα χα χα…

    Ετοιμάσου ΕΣΥ να σε λυντσάρουν… απογοητευμένοι gays!
    όσο για τους υπόλοιπους…
    τώρα θα έχεις ΚΑΙ τη Ροδιά ΚΑΙ το jungle-report ΚΑΙ το Preza-TV να σε ΨΑΧΝΟΥΝ!

    Oι μέρες σου είναι μετρημένες! 🙂

    ΕΛ-ληνά μου, ΕΛ-ληνά μου…. 🙂

  10. les kai AN epsaxnes na me breis tha ekanes kati 😛

    de perimena na katalabeis to humoristiko sxolio mou. outos i allos den perimena na exeis kai humor.

    ante bye tora giati arketo xrima exasa mazi sou

  11. de perimena na katalabeis to humoristiko sxolio mou.

    Α χα χα…. «χιουμοριστικό σχόλιο». ΕΤΣΙ το λέμε τώρα…

    Ε, ΑΥΤΟ ήταν one line joke.

    Α μάλιστα, το «θα σου χώσουμε την επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη στον κώλο» είχε «χιούμορ», όπως (σε αυτό το ποστ) το «Mipos su xtipane to kuduni kati nosokomoi pou kratane zurlomandya?», όπως και η δημοσιοποίηση προσωπικού κινητού κατόπιν απειλής και με δεδηλωμένο σκοπό την παρενόχληση, κι αυτό… «χιούμορ» ήταν! Μάλιστα…

    Ε, Ακου να δεις ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ. Δεν ξέρω αν είσαι ο Κλωτσοβασίλης ή κάποιος άλλος τραμπούκος της κωλολίστας Hellas, αλλά εδώ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ «ΔΗΘΕΝ ΑΣΤΕΙΑ».
    (Ο Κλωτσοβασίλης ήταν εκείνος που έκανε το ιστορικό «δήθεν αστείο» ποστ «Τρυφερό πόδι».

    outos i allos den perimena na exeis kai humor.

    όταν τρώω δεν γελάω 😉

    a kai tha se parakalousa na peis stin alli prosopikotita sou ton antipantokratora na mazepsei ta koubadakia tou kai se alli paralia. euxaristo

    Δεν κατάλαβες καλά. Ο antipantokratoras δεν είμαι εγώ. Οι χιλιάδες χρήστες του πρώτου στην ιστορία Ελληνικού παιγνιδιού για υπολογιστές (που προσπάθησες να γελοιοποιήσεις, ντοκουμενταρισμένο ΕΔΩ) επίσης δεν είναι εγώ.

    Βέβαια, μετά τους τραμπουκισμούς σου στο φόρουμ, όπου δημοσίευσες το κινητό μου και άλλα συναφή, όσοι δεν φοβούνται να σχολιάσουν (από τους δικούς μου γνωστούς) απλούστατα βαριούνται ή έχουν άλλη δουλειά να κάνουν.

    Πάντως, μην ανησυχείς, Στο forum θα γίνει αργά ή γρήγορα ξεκαθάρισμα. Ετοιμάσου ΕΣΥ να μαζέψεις το σκατόφτυαρό σου και να πας να σκάψεις βόθρο σε άλλο φόρουμ.

  12. Υ.Γ. επειδή κάποιος (ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΟΣ) χαρακτήρισε αυτόν εδώ το διάλογο «σκυλοκαβγά» σημειώνω τα εξής: Νομικές απειλές (έστω και πλαστές? – ίσως?) ΜΑΖΙ με δημοσιοποίηση κινητού τηλεφώνου σε φόρουμ με δεδηλωμένο σκοπό την μαζική παρενόχληση ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ (απλό) ΣΚΥΛΟΚΑΒΓΑ, όσο και αν οι στιχομυθίες ξεγελούν. Τα υπόλοιπα ψάχτε τα όσοι διαβάζετε.

    Ο βόθρος κρυβόταν καλά, αλλά… τώρα βγαίνει σιγά-σιγά όλος στη φόρα. ΠΑΡΑ το γεγονός ότι σβήστηκαν σημαντικά δημόσια κείμενα από το google, κάποτε (από συγγραφείς που… ντράπηκαν για όσα έγραφαν τότε). Οι ηγέτες τους ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ.
    http://www.omadeon.com/monitor/rehistory.html

    Σπύρος Μαρκαντωνάκης (ουδέτερος παρατηρητής της λίστας «hellas», 11 Φεβρ 2002), μιλώντας για το διασυρμό μου (του 1997):

    «…Τσαλαπάτημα του αδύνατου για την δική μας προσωπική ευχαρίστηση, και η αντίδραση της λίστας, αν θυμάμαι καλά: Αυτή του όχλου που συμμετέχει με ευχαρίστηση στο λυντσάρισμα…»


    ΚΑΘΟΛΟΥ προσωπικό θέμα, όμως. Οι τωρινές επιθέσεις του «farcry» μεταφέρθηκαν και σε φόρουμ με την δεδηλωμένη αιτία ότι είμαι «αντίχριστος». Τα δε ιστολόγια που αναφέρθηκαν σαν άξια να «κλείσουν επιτέλους» (από τον ίδιο αλλά και σε κάποια δικογραφία – είτε αληθινή είτε πλαστή) είναι η ΡΟΔΙΑ, το jungle-report ΚΑΙ το δικό μου «omadeon» (εκτός του FunEL και του blogme.gr).

    Το λυντσάρισμα του 1997 είχε σαφή ΠΟΛΙΤΙΚΗ αιτία (την υπεράσπιση πολιτών -από εμένα- που πυροβολούνται πισώπλατα από όργανα της τάξης).
    ΟΛΟΣ ο διασυρμός ήταν φασιστικός θρίαμβος.

  13. Ακου ρε βλάκα, τώρα μίλησα με έναν κολλητό μου που τον συκοφαντείς σε αυτό το post, τον Βασίλη, και μου είπε ότι δεν έχει καμμιά σχέσι με αυτές τις ηλιθιότητες που λες και έχει να μιλησει για σένα δέκα χρόνια. Και λέει ότι αν δεν σβείσεις αμέσως το πραγματικό όνομά του από το site σου omadeon.com, θα σου κανει μυνηση. Και λεει οτι πρεπει να ντρεπεσε, 45 χρονών γαηδούρι, να ασχολείσε με μπινελομαχίες. Και ευτυχως βρηκα και το τηλεφωνο σου στο άλλο το φόρουμ και λεει οτι θα σε παρει κι ο ιδιος να σε βρίσει, αλλά επειδή δεν ξέρουμε αν είναι το σωστό είπε ο Βασίλης να σε προειδοποιήσω πρώτα.

  14. «όταν τρώω δεν γελάω»

    krima giati tote tha mas eixes adeiasei ti gonia 🙂

    ADMIN/Omadeon: Φτού σου ρε σαχλαμάρα που θέλεις να με παρουσιάσεις και σαν… χοντρό που τρώει, και τις αηδιαστικές επιθέσεις σαν αστεία. Μην εμφανιστείς μπροστά μου κοντά σε παραλία γιατί θα σε πετάξω στη θάλασσα να καταλάβεις ΤΙ εστί βερύκοκο και διατήρηση φρεσκάδας. Πολύ ελάχιστα κιλά είμαι πάνω από το μέσο όρο, ΟΣΑ ακριβώς χρειάζονται σαν «ασπίδα» για χειμερινό κολύμπι. Απλώς ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή που σε έτρωγα λάχανο (και έτρωγα επίσης σάντουϊτς) μου ήρθε να γράψω το «όταν τρώω δεν γελάω» (και σκάσανε στα γέλια πολλή ώρα δυό φίλοι, παρόντες εκείνη τη στιγμή). 🙂

  15. Απειλείτε και με μήνυση, σαλτιμπάγκοι, έ;
    Well, Be my guest.

    Δεν ξέρω ποιός Βασίλης είναι αυτός ο παρανοϊκός που νομίζει ότι έβαλα το όνομά του στο site omadeon.com

    Εγώ ξέρω μόνο έναν άλλο Βασίλη με ένα «δήθεν αστείο». Αυτό κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί ότι υπήρξε, αν και… ΔΕΝ το δημοσίευσα ΑΚΟΜΗ (δεν χρειάστηκε). Είναι επίσημα καταγραμμένο σε αρχειοθετικές μηχανές του διαδικτύου.

    Αδειάστε μου τη γωνία ΓΡΗΓΟΡΑ γιατί φασιστόμουτρα που εύχονται να κλείσουν τα ιστολόγια «omadeon», «ροδιά» και jungle-report είναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ γενικώς.

    Φυσικά, ΑΝ φτάσετε στα δικαστήρια εμένα με συμφέρει και θα μπείτε και στην Ιστορία από… λάθος μεριά. Και τα ονοματάκια σας ΟΛΑ θα γίνουν ΔΗΜΟΣΙΑ.

    Υ.Γ. Σύμφωνα με έγκυρη άποψη πολλών δικηγόρων (που είχα ρωτήσει πριν χρόνια) θα είχατε μπει φυλακή το 1997 (ή θα είχατε πληρώσει τεράστια πρόστιμα) αν σας είχα κάνει εγώ μήνυση. Ομως δεν το έκανα. Αν τώρα… όμως γυρέψετε και ρέστα θα μπείτε μόνοι σας σαν ποντίκια σε μία… Φάκα για πάντα. Be my guest!

    Φίλε-του-Κλωτσοβασίλη:
    Επικοινώνησα κι εγώ με φίλο νομομαθή και έμαθα ότι είναι απολύτως ΟΚ να βγεί το ΠΛΗΡΕΣ ΟΝΟΜΑ του φιλαράκου σου ΜΑΖΙ με το τραμπουκίστικο ποστ του «δήθεν αστείου». Υπάρχει ήδη όχι μόνο στο google αλλά και σε άλλες μηχανές αρχειοθέτησης και δεν χρειάζεται κανένας προσωπικός χαρακτηρισμός. ΑΥΤΟχαντακώνεται ο ΙΔΙΟΣ. Πάντως εγώ ΔΕΝ άφησα το επίθετό του σε κανένα δικό μου site ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. Αλλά… εφόσον ζητάει και ρέστα απειλώντας με μηνύσεις ΣΙΓΟΥΡΑ κάποια στιγμή θα γίνει αυτή η δημοσιοποίηση.

    Τελεία και παύλα, είστε όλοι καύλα. 🙂

  16. καλά παιδιά δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. πολλά ποστ, πολύς χαμός…

    να βάλω κάποια πράματα στη θέση τους.

    το περιοδικό φυτω του τει αθηνών -και κατ’επέκτασην το blog και το φόρουμ μιας παρέας- έχει ενα μη κυβερνητικό, μη κοματοσκυλικό, μη εθνικιστικό και γενικά μη χαρακτήρα…

    αμα διαβασετε και το blog θα καταλάβετε οτι ειμαστε μια χαρα παιδιά με άποψη κτλ κτλ κτλ

    ο φαρκραι δεν ειναι παρα πρωην συμφοιτητής μας, και μελος του φορουμ -μέλη του φόρουμ ειναι πολλά παιδιά απο το τει.

    δεν γνωρίζω ποιος φαρκραϊ ειναι ποιος, γιατι μάλλον υπάρχουν δυο ίσως και περισσότεροι (δεν ειναι και απίθανο σε διάφορα φορουμ, μπλογκ κτλ να υπάρχουν πολλοι)
    και δεν γνωρίζω αν αυτος που γράφει εδώ είναι ο φαρκραι του φορουμ φυτω.

    πάντως ολα αυτα με την hellas ειναι αηδίες, και κατακριτέα.

    ξαναλέω πάντως, μην ταυτίζετε το φυτω και το μπλόγκ με τον φαρκραϊ. για αυτο βασικά έγραψα.

  17. @avakas
    Κανένα σοβαρό φόρουμ (όπως πιστεύω και άλλωστε διαπίστωσα ότι είστε) δεν είναι -τελικά- υπεύθυνο για τις παραξενιές των μελών του, και ουδεμία ευθύνη δεν πρέπει να φέρει για όσα λένε τα μέλη ή όσα κάνουν. Αυτό είναι κανόνας π.χ. και στο σοβαρό ιστολόγιο του Ροίδη (που γράφει δεξιά πάνω ευκρινώς ότι δεν φέρει ευθύνη για τις απόψεις των σχολιαστών). Είμαι φίλος και σχολιαστής εκείνου του ιστολογίου.

    Το αντίθετο, θα ήταν φασισμός και ανελευθερία, ή και άδικη λογοκρισία (που υπάρχει ήδη πολλή, σε πολλά φόρουμ που δεν κατανοούν τα προηγούμενα). Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο από το φόρουμ σας (εκτός από το ότι επιτρέψατε και επιτρέπετε τη χρήση του για απροκάλυπτο τραμπουκισμό μέσω δημοσιοποίησης τηλεφώνου).

    Τώρα, όσον αφορά τον FarCry, πιστεύω ότι σίγουρα πρόκειται για το ίδιο άτομο, μέλος και της λίστας hellas το 1997, κι αυτό έχει τώρα πια αποδειχτεί αν δείτε τα σχόλιά του στην ολότητά τους, τόσο εδώ όσο και στο forum σας.

    Η λίστα Hellas δεν ήταν μόνο τα αρνητικά φαινόμενα στα οποία αναφέρθηκα, ήταν επίσης μία πολυπληθής λίστα με δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες. Δεκάδες ή εκατοντάδες σχολίασαν κατά καιρούς μέσα της, ιδιαίτερα την εποχή που ήταν το «κυρίαρχο μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας» των Ελλήνων φοιτητών, ιδίως του εξωτερικού. Το ότι κυριάρχησαν σε αυτή τη λίστα κάποια στιγμή ορισμένοι άνθρωποι, πολύ λίγοι, συσπειρωμένοι σε παρέες ή παρέα είναι άλλο θέμα. Σήμερα η λίστα υπάρχει ακόμη, πολύ πιο κόσμια βεβαίως, ενώ υπήρξαν και πολλοί λιστόβιοι εντελώς αμέτοχοι στα συμβάντα του 1997. Χαρακτηριστικά αναφέρω τον παλιό λιστόβιο Γαβριελάτο (που ανταλλάξαμε μέηλ αλληλο-εκτίμησης, τότε), κ.ά.

    Το ότι ο FarCry είναι το ίδιο πρόσωπο με εκείνον που επιτέθηκε (φυσικά πρώτος) με υβριστικότατα και απειλητικά σχόλια σε μένα μέσα σε ξένο μπλογκ, αποδεικνύεται και από τη συνέχιση που έκανε για το ίδιο θέμα μέσα στο δικό σας forum, με πρόσφατο αποκορύφωμα τη δημοσιοποίηση του κινητού μου τηλεφώνου (με δεδηλωμένο σκοπό να προκαλέσει παρενόχληση).

    Παρεμπιπτόντως, ΟΥΔΕΜΙΑ τηλεφωνική παρενόχληση συνέβη, εκτός από μόνο μία, αργά τη νύχτα της επόμενης μέρας. Δεν την άκουσα καν, γιατί έκλεισα το τηλέφωνο αμέσως. Προφανώς τα άλλα μέλη του forum σας προβληματίστηκαν -και τελικά αποστασιοποιήθηκαν 100%.
    (Χώρια άλλα δύο τηλέφωνα που έγιναν πριν τη δημοσιοποίηση του κινητού – και κρίνω ότι ΜΑΛΛΟΝ δεν είχαν καμία σχέση με τον ίδιο τον farcry).

    Θα ήθελα πάντως από τους διαχειριστές του φόρουμ σας να σβήσετε το κινητό μου, για να μην δοθεί συνέχεια στο θέμα της τηλεφωνικής παρενόχλησης.

    Τώρα, όσον αφορά άλλα θέματα στα οποία ο συγκεκριμμένος farCry είναι μάλλον άσχετος και αμέτοχος (ή αν προτιμάτε… αθώος μέχρις αποδείξεως του εναντίου) αυτά δεν έχουν σχέση με το φόρουμ σας, αποτελούν φήμες που οφείλονται σε τρίτους που τον… μπέρδεψαν με κάποιον άλλον ή άλλους (απλά μέλη της λίστας Hellas). Επειδή δεν έδωσε ο FacCry ποτέ το όνομά του, ή τον κωδικό με τον οποίο έγραφε στην Hellas, ορισμένοι μάλλον τον μπέρδεψαν με άλλο, διότι στις… απειλές που εκτόξευσε (ομαδικού βιασμού κλπ) χτυπήθηκε και από τη μοίρα μάλλον κακών συμπτώσεων (που τον εκνεύρισαν ακόμη πιο πολύ, υποθέτω). Δεν θεωρώ ότι είναι εγκληματίας, ούτε έχω κανένα στοιχείο εναντίον του πέραν των λεχθέντων, ούτε κι έχω τέτοια κακία ώστε να θέλω να τον κυνηγήσω ή να τον βρίσω περισσότερο, κ.ο.κ.

    Επομένως, το θέμα έχει ΜΑΛΛΟΝ κλείσει και σίγουρα είστε αθώοι (με την παράκληση βέβαια να σβηστεί ο αριθμός τηλεφώνου μου) – άλλωστε ποτέ δεν είπα το αντίθετο, κι αν εκφράστηκα μέσω από κάποιες γενικότητες σίγουρα δεν στόχευσα το φόρουμ σας (απλή σύμπτωση είναι η λέξη «φυτό» με… εντελώς άλλα πράματα εδώ).

  18. Υ.Γ. Μόλις έριξα μια ματιά στο φόρουμ και είδα ότι ο FarCry εξακολουθεί να έχει το κινητό μου τηλέφωνο δημόσια. Εσύ, avakas, βλέπω ότι είσαι στην ομάδα που συντάσσει και το ιστολόγιο του φόρουμ.

    Απορώ ΠΩΣ γράφεις εδώ χωρίς να αναφερθείς ΚΑΝ στο θέμα του κινητού τηλεφώνου, λες και το μόνο που έχει σημασία είναι τι είναι και τι δεν είναι το φόρουμ και το μπλογκ, κλπ.

  19. Ελα βρε ομ, τώρα, ήρθε ο άλλος να πει ότι δεν έχει καμία σχέση και να πλύνει τα χέρια του…

    Κάφροι είναι όλοι, τους δούλεψε κι ο αληταράς να τον καλύπτουν κι εσύ γράφεις σεντόνια.

  20. @ela_bre_om
    Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Οι άνθρωποι πάθανε την πλάκα τους, μάλλον τρίβανε τα μάτια τους με όσα διάβασαν. Ο «αληταράς» είχε βέβαια ένα δίκιο: Κανένας δεν θα ήταν ΤΟΣΟ βλάκας για να μεταφέρει στο φόρουμ τις ιστορίες για βιασμούς… αν πραγματικά είχε την παραμικρή σχέση με αυτές. ΑΥΤΟ θέλησε να αποδείξει μόνο. Ντάξει, το απέδειξε και σε μένα. Οι ιστορίες με τους βιασμούς δεν αφορούσαν άτομα που ΕΓΡΑΦΑΝ στην Hellas, δηλαδή αφορούσαν μερικά από τα χιλιάδες μέλη της (αναγνώστες). Το αν ή όχι είχε εμπλακεί και η «κλίκα» (όπως την ονομάζανε) κανείς δεν το ξέρει (just for the record το λέω). Δική μου ψύχραιμη εκτίμηση είναι ότι μερικοί γνώριζαν, αλλά κανείς από τους «λαλίστατους» στη λίστα δεν συμμετείχε κιόλας. – Πάει πολύ, νομίζω. (αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας)

    Πάντως ο φίλος που μου είπε τα πιο πολλά ήταν κάτοικος Σουηδίας πολλά χρόνια και είχε βουίξει εκεί ο τόπος, από τα «party με guest star«. Μπορεί να ρωτήσω και τον polsemannen, κάτι θα ξέρει (αν και νεώτερος προφανώς).

    Ζαλίστηκε ο FarCry, κάκιωσε και έκανε copy-paste μερικά από όσα έγραφα στο forum. Ε, καλύτερα έτσι. Δεν βγήκαν ποτέ στη φόρα, γιατί δεν συμφέρουν κανένα, ας βγούνε έστω έτσι.

    Πάντως… ναι, υπάρχει ένα είδος συνεργίας, όταν ο άλλος πάει και δημοσιεύει προσωπικό τηλέφωνο ΜΕΤΑ από απειλές και δεν υπάρχει ούτε ένας να διαμαρτυρηθεί ή να τον ρωτήσει -έστω- ΠΟΥ το βρήκε και ΠΟΥ με ξέρει, και ΠΩΣ ταυτόχρονα τολμάει να ισχυρίζεται ότι… δεν είναι ο ίδιος, αλλά (χα χα χα) το τηλέφωνο να ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ εκεί (κι εκείνος να καυχιέται κιόλας ότι δεν βγαίνει από εκεί το τηλέφωνο). Υπάρχει μία δόση σαπίλας, μια παρείστικη καφρίλα σε ορισμένους, αλλά και άγνοια σε άλλους. Κατ’ αρχήν ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ. Ο μόνος που σκέφτηκε σωστά ήταν κάποιος που ρώτησε «καλά, γιατί τα έγραψες εδώ αυτά, ποιός είναι ο omadeon και ποιός ο άλλος» (κ.ο.κ.)

    Ο Ελληνάρας FarCry θέλησε να βγεί κι από πάνω ότι δήθεν τον συκοφαντώ. Αφού… όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά ΟΥΤΕ ήξερα ότι γράφει σε φόρουμ, ΟΥΤΕ είχε δώσει άλλο προσωπικό στοιχείο πουθενά. Θρασύτατος μπήκε εδώ και αλλού αποδεικνύοντας την καφρίλα και την κακία του μόνο, και τίποτε άλλο. Είναι λέει «παρέα» στο φόρουμ και «κάνουνε πλάκες». Απλά δεν ξέρουνε καλά με ΠΟΙΟΝ κάνουνε τις (δήθεν) πλάκες. Βιαστής δεν είναι, βέβαια. Εκεί την πάτησα ελαφρώς που πίστεψα φήμες για ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΑΤΟΜΟ (όπως παρουσιάστηκε στην αρχή). Αν παρουσιάζεται κάποιος με ίδιο στυλ και φρασεολογία που είχαν άλλοι, σε ιστορίες εκτός διαδικτύου, ας μην παραπονείται μετά, αν εκτίθεται άδικα (η ανύπαρκτη περσόνα του).

    Εν κατακλείδι, ΟΛΑ εδώ πληρώνονται. Ο FarCry ξεκίνησε πιστεύοντας ανυπόστατες και ψευδείς φήμες για μένα, με βάση τις οποίες (αλλά και λόγω κακίας) επιτέθηκε αισχρά και προσπάθησε να εξαπλώσει τις ψευτιές του (στο μπλογκ του Χριστιανού Ιππότη). Εκεί τα βρήκε σκούρα βέβαια, αλλά… η μοίρα το έφερε, οι απειλές που εκστόμισε να θύμιζαν κάτι άαααλλαα πράματα σε ορισμένους ανθρώπους που ξέρω. Σαν συνέπεια (και επειδή δεν είχε βρεθεί πουθενά κανένα στοιχείο γι’ αυτόν) φορτώθηκε αυτά τα (ωστόσο αληθινά) κακουργήματα σε δικό μου ποστ, που τον εκνεύρισε και τον οδήγησε να το δημοσιοποιήσει στο φόρουμ. Προφανώς είναι αθώος όσον αφορά τα κακουργήματα γιατί αν είχε την παραμικρή σχέση θα έσπευδε να εξαφανιστεί (και να ξεγραφτεί από το φόρουμ). Τα κακουργήματα ΗΤΑΝ υπαρκτά αλλά δεν είχαν σχέση μαζί του. Εμένα δεν με απασχόλησε αυτό, για όσον καιρό δεν ήξερα καν ότι ήταν υπαρκτό πρόσωπο και μέλος φόρουμ. Μετά, ο αντιΠαντοκράτορας βρήκε το φόρουμ, με ειδοποίησε, μπήκε ο ίδιος εκεί (μάλιστα γράφτηκε μέλος του φόρουμ μπροστά μου, από δικό μας pc – είμαστε 6 άτομα σε ασύρματο δίκτυο εδώ πέρα), τον… περάσανε για εμένα τον ίδιο, και ούτω καθ’ εξής. Κλασσικές μαλακίες διαδικτύου…

    Το δε τηλέφωνο (θέμα του ποστ) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να το είχε κάνει ο ΦαρΚράϊ. Ηταν φανερά προσποιητό (βαριέμαι να εξηγήσω λεπτομέρειες) και περιλάμβανε πράματα που κανένα μέλος της Hellas δεν θα έλεγε ποτέ (ανακρίβειες και λάθος απαντήσεις σε ερωτήσεις μου, στις οποίες κόμπλαρε). Απλά είχε διαβάσει τα σχετικά που έγραφε ο ΦαρΚράϊ, με αντιπαθούσε για άλλους λόγους (πολιτικούς) και μετά το τηλέφωνο δεν ξαναπήρε (ο ίδιος). Στο μεταξύ ο ΦαρΚράϊ, επειδή ο μαλάκας με θεωρεί… τρελό νόμιζε ότι τα έβγαλα από το κεφάλι μου, και μπήκε εδώ να χλευάσει και να διαμαρτυρηθεί. Τα υπόλοιπα έπονται. Ολόκληρο adventure game για τις μαλακίες ενός παπάρα (που θεωρεί αυτονόητα σωστή τη φράση «θα σου χώσω την επιστολή του Μίκη στον κώλο») και τη βλακεία μιας παρέας (που τον κάλυψε και δεν τον έκραξε στο φόρουμ για το τηλέφωνο που δημοσίευσε και άλλα τινα)….

  21. Ομαντεόν, καλά έκανες και τα εξήγησες με λεπτομέρειες αλλά μου φαίνεται ότι μέσα σου προσπαθείς να δικιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Εγώ σε ξέρω καλά, σε έχω ζήσει να τα παίρνεις στο κρανίο και μετά να γελάς, στο ιντερνέτι δεν μπορεί να μεταφερθεί αυτό. Σχολιαστικά τα εξήγησες όλα τώρα, αλλά ξέχασες μερικές λεπτομέρειες.

    Ο άλλος που είναι τομάρι μπορεί και να έκανε τις αντιγραφές στο φόρουμ για ξεκάρφωμα. Δεν ξέρεις ποιος είναι κι αν έχει σχέση με τις ιστορίες αγρίων. Εξάλλου σε παρουσίασε όπως μας είπες και σαν παρανοϊκό, ενώ εγώ θα σε έλεγα εύπιστο και καλοπροαίρετο. Ολόκληρη παρέα σε ξέρει έτσι, η Φωτεινή που την ανέφερες χωρίς όνομα στο άλλο μπλογκ και σε συγχάρηκε για τη μουσική, ο Στράτος, ο Μήτσος, ακόμη κι ο Αντώνης που κάνει κόντρες μαζί σου επειδή γουστάρει το Χριστόδουλο. Εγώ σαν μεγαλύτερος απορώ πως σε αγαπάνε άτομα που έχουν τόσο μικρή ηλικία τόσο πολύ. Τι κάθεσαι κι ασχολείσαι τώρα με τους μαλάκες στο νετ δεν καταλαβαίνω. Πήγες κι έμπλεξες πάλι με παλιοτόμαρα που περιέγραψες πολλές φορές (όχι δημόσια) και πρέπει να ξέρεις πόσο ανώφελο είναι. Πάντως αυτά τα λέω για σένα, ίσως δεν έπρεπε να τα πω εδώ, εγώ δεν θα έγραφα τίποτα για το τηλέφωνο αλλά αν επαναλαμβανόταν θα ειδοποιούσα την αστυνομία.

    Πάντως το τυπάκι είναι πολύ αλήτης, δεν ντρέπεται να το παίζει και χριστιανός; Ακούς εκεί να έρχεται από το πουθενά, από το μακρινό παρελθόν και να λέει «ελάτε να του χώσουμε το γράμμα του Μίκη Θεοδωράκη στον κώλο»! Να δημοσιεύει άρθρα για άλλες δουλειές σου, λίγο-πολύ γνωστές και αναγνωρισμένες και να νομίζει ότι αυτομάτως σε γελοιοποιούν! Αυτό το τελευταίο που διαπίστωσα, στην αρχή δεν το κατάλαβα. Μου φάνηκε σαν κακιωμένος θαυμαστής σου ο τύπος. Μετά διάβασα όλα τα άλλα κι έπαθα.

  22. Γιάννη, καλά έκανες και σχολίασες, παραδέχομαι ότι αυτή τη φορά στο ζήτησα πρώτος εγώ. Κι όποιος δεν πιστεύει ότι είσαι υπαρκτό πρόσωπο θα εκπλαγεί πολύ δυσάρεστα αργότερα.

    Στο διαδίκτυο συμβαίνουν όντως πολλές παρανοήσεις, εγώ ο ίδιος π.χ. νόμιζα κάποτε ότι κάποιος Τριάδης είναι ψευδώνυμο κάποιου Βασιλάκη (και άθελά μου συμμετείχα λίγο και στο διασυρμό του – αλλά το διόρθωσα και το παραδέχτηκα σε άλλο ποστ εδώ), ενώ κάποτε ένας φίλος μουσικός (ο DJ-Estyles) κι εγώ γίναμε μέλη κάποιου φόρουμ και αφού μας λούσανε στη λάσπη στο τέλος είπανε ψευδώς ότι είμαστε και το ίδιο πρόσωπο (ενώ ακόμη και τα IP addresses ήταν διαφορετικά). Η συκοφαντία «ο τάδε πλαστοπροσωπεί τον τάδε» είναι πολύ της μόδας, μέσα στο διαδίκτυο. Μερικές φορές είναι εύλογη παρανόηση βέβαια (π.χ. στην περίπτωση Τριάδη που ανέφερα, που έγραφε παρόμοια με το Βασιλάκη σαν συνεργάτης και συνάδελφός του κλπ). Στο μακρυνό παρελθόν(1997) μέλη της λίστας Hellas κατηγόρησαν ΥΠΑΡΚΤΟ πρόσωπο (το Γιώργο Παντουβάκη) ότι… είμαι εγώ ο ίδιος, ενώ -εκτός από υπαρκτό πρόσωπο- ήταν και σημαντικός συνεργάτης της εταιρείας «HyperLogic R&D» (δείτε ΕΔΩ) που αναγκάστηκε να κλείσει (εν μέρει λόγω του άγριου διασυρμού της από τα ίδια κωλόπαιδα).

    Σε άλλες περιπτώσεις όμως, αμολώντας το σύνθημα ότι κάποιος έχει πολλές περσόνες και γράφει με αυτές για να παρουσιαστεί π.χ. δυνατός σαν πλήθος-σε-συμφωνία, έχει προπαγανδιστικά αποτελέσματα πολύ σημαντικά στο διαδίκτυο. Γνωστός βιολόγος, υποψήφιος βουλευτής των Οικολόγων-Πράσινων (με μπερδεμένες ιδέες για μένα) νόμισε ότι εγώ ο ίδιος πλαστοπροσώπησα κάποιον (δείτε ΕΔΩ) που με έβρισε σκαιότατα (από άλλο IP address αλλά με το δικό του ψευδώνυμο, που το υιοθέτησε για να προκαλέσει σύγκρουση, το οποίο και ΠΕΤΥΧΕ). Οι πιθανότητες να ήμουν εγώ ο ίδιος ήταν απλά μηδαμινές αλλά αυτός το πίστεψε. Οταν μετά δημοσίευσα τις IP addresses (σε ποστ ΕΔΩ) o περιβόητος Σαραντάκος με είπε και… καταδότη, χαφιέ, κλπ. (Μάλιστα ενδέχεται ο πραγματικός δράστης να ήταν ΚΑΙ αυτός παλιό μέλος της Hellas, όπως ο FarCry). Κανονικά μάλλον θα συνέβαιναν περισσότερα κρούσματα παλιών φασιστο-τραμπούκων της Hellas να επιτίθενται, αν δεν ήταν οι παλιοί ηγέτες τους (Σαραντάκος, Λαμπρινή) που εκτίθενται από τέτοιες επιθέσεις προξενώντας… αυτοσυγκράτηση σε άλλους.

    Η πλάκα είναι ότι οι ΠΙΟ σοβαροί άνθρωποι απλά ΔΕΝ ασχολούνται με μαλακίες του διαδικτύου. Π.χ. Τρεις άνθρωποι σπουδαίοι, που γνωρίζω και προσωπικά, ο ένας (ο Μίκης Θεοδωράκης) ΠΟΛΥ μεγάλος σε ανάστημα, οι άλλοι 2 λιγότερο διάσημοι αλλά γνωστοί στην κοινωνία, σημαντικοί, ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ μέσα σε διαδικτυακό διάλογο. Η κατάντια του, τους είναι γνωστή. ΟΛΟΙ συκοφαντήθηκαν επανειλλημένα.

    ΑΝ ασχολούμαι εγώ (με μεγάλο κόστος χρόνου) είναι γιατί πιστεύω στην εξυγίανση του διαδικτύου, δεν μου αρέσει καθόλου να γίνεται το Διαδίκτυο Μαζικό Μέσο Λάσπης και τρομοκρατίας κατά υπολήψεων, κλπ.

    Να είσαι καλά, πάντως… από όλα αυτά θα γεννηθούν σιγά-σιγά νέα δημιουργικά έργα!

  23. Ας μιλήσω κι εγώ ανεξάρτητα να πω μια γνώμη. Omadeon πρέπει να παραδεχτείς μετά το προηγούμενο σχόλιο ότι με το άτομο έκανες ένα λάθος. Δηλαδή ο τυπάς μπορεί να είναι για μπουνιές αλλά δεν είναι και βιαστής απαραίτητα – επειδή κάποιοι κάποτε είπαν κάτι.

    Ξέρεις πόσοι διαβάζουν τη συζήτηση; Λίγες μέρες πριν θυμάμαι εκατοντάδες λιγότερους στο μετρητή.

    Κατά τα άλλα διόρθωσέ το, για να είναι το τυπάκι *μόνο* για μπουνιές – Χωρίς να μπορεί να πιαστεί απ’ αλλού.

  24. @anonymos
    Μα… συμφωνώ, δεν είπα κάτι αντίθετο! Το ξαναλέω πιο λιανά για όσους βαριούνται τα πολλά μπλά-μπλά. ΜΟΝΟΣ του ο farcry τέθηκε στο στόχαστρο φημών που δεν έχω κανένα ιδιαίτερο λόγο να συνδέσω με το (πραγματικό) άτομο στο (πραγματικό) φόρουμ όπου ο ίδιος συχνάζει σαν «farcry». ΠΩΣ; Με τον τρόπο που απείλησε, με την επίμονη χυδαιότητά του, σε ένα μπλογκ μάλιστα που ο ιδιοκτήτης του ΔΕΝ πήρε το μέρος του και τον καταδίκασε ηθικά (αν και πιθανώς ομοϊδεάτης του φιλοσοφικά), με τις συγκεκριμμένες φράσεις π.χ. «θα κάνουμε ένα πάρτυ με guest star», κλπ. έδωσε σε άτομα απολύτως μη-εξοικειωμένα με τις βρωμιές του διαδικτύου, την εντύπωση μιας πιθανής σχέσης με ορισμένα κακουργήματα.

    Αυτή την πιθανή σχέση ΔΕΝ την υποστηρίζω πια, ούτε τη θεώρησα «βεβαιότητα», για πολλούς λόγους που ήδη εξήγησα. Πάντως επειδή ζούμε σε μία χώρα «παρεοκρατική» και ΠΟΛΛΑ βρώμικα πράματα καλύπτονται από «φιλαράκια» βρωμιάρηδων, δεν μπορώ και να αποκλείσω τίποτε. Οι ίδιες οι φράσεις ήταν αποκρουστικές για πολιτισμένο κόσμο, πολύ περισσότερο από βρισιές και μπινελίκια. Το ίδιο αποκρουστικές ήταν και οι καυχησιολογίες του αποβράσματος ότι… ξέρει το τηλέφωνό μου και «θα το δώσει στους γκαίη» (το οποίο και έκανε στο τέλος, με την ανοχή ΚΑΙ των διαχειριστών του φόρουμ).

    Ζούμε σε βρωμοχώρα. Αλλά κάθε βρωμιάρης δεν είναι απαραίτητα βιαστής, ούτε βέβαια απαραίτητα αθώος από τη σιωπή ή τη συνενοχή με βρωμιές άλλων που ΙΣΩΣ καλύπτει.

    Από τη στιγμή -άλλωστε- που μιλάει με το στυλάκι… Τούρκου φασίστα (που απείλησε ότι θα έρθει με συμπατριώτες του «να μας γαμίσει» -σε άλλο ποστ στο μπλογκ μου) και δείχνει ότι θεωρεί τον ομαδικό βιασμό καλλιτεχνών (που μισεί και φθονεί) θεμιτό, κατά τη δική μου κρίση είναι ΗΔΗ «δυνάμει βιαστής» ιδεολογικά και ψυχολογικά.

    Αλλά… λυπάμαι, εγώ συκοφάντης δεν είμαι, ούτε και οι εκατοντάδες παρανοήσεις του διαδικτύου είναι ΠΑΝΤΑ συκοφαντίες.

  25. http://XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    — ADMIN/OMADEON: sorry τα είπα και στο άλλο μπλογκ, κλεμμένα και δημοσιοποιημένα προσωπικά τηλέφωνα ΔΕΝ μπορούν να δημοσιεύονται κι εδώ.

    Troll’s IP address: 62.1.134.169

  26. Mou aresei pou nomizeis oti dimosieuontas tin IP mou tha ginei kati. les kai den allazei 😛

    Apla na kses oti de mporeis na sbiseis ti photo opos tin proti fora. Episis an breis se pio facebook, hi5 kai myspace iparxei tha kerdiseis to lotto 😀

    Auta kai tora skase na breis tropo na mou katebaseis ti photo 😉

  27. Αφού είσαι ΜΠΗΤ μαλάκας partymeouza.

    Για άλλους λόγους βάζω ΠΑΝΤΑ τις IP address. Σιγά μη στους εξηγήσω κιόλας.

    Your IP address TODAY: 67.159.44.138

    Αντιγράφω από το άλλο blog
    http://omadeon.wordpress.com
    όσα… βαριέμαι:
    omadeon June 4, 2008 at 9:10 am

    Υ.Γ. (για όσους έχασαν επεισόδια) Ο τύπος αυτός (με το ψευδώνυμο “FarCry” 😉 δημοσιοποίησε σε φοιτητικό forum ευρείας συμμετοχής (του Τ.Ε.Ι. Αθηνών), το
    http://www.fytw.gr
    τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου (μαζί με συκοφαντικά σχόλια) μετά από επανειλλημένες απειλές απαγωγής και ομαδικού βιασμού, καθώς και απειλές να διανέμει το ίδιο τηλέφωνο σε “ομοφυλόφιλους” (σε αγγελίες, κλπ).

    Μέχρι στιγμής, πήραν 3 ή 4 άτομα (σε διάστημα ενός χρόνου? περίπου). Εξ αυτών οι 2 πάθανε σοκ με όσα ακούσανε (από μένα) και τραπήκανε σε φυγή (γιατί στο βρισίδι είμαι… καλλιτέχνης αναγνωρισμένος). 🙂

    Προφανώς το μίσος του FarCry ξεχυλίζει τόσο, ώστε κάνει ΜΠΑΜ ακόμη και σε χιουμορίστες ή χουλιγκάνους φαρσέρ, κι έτσι κάθεται και… τον παίζει μόνος του, με τις κρυπτο-ομοφυλόφιλες φαντασιώσεις του.

    Για να δούμε ΠΩΣ θα αντιδράσει αν του ρίξω το εξής βρισίδι:
    -Γαμιέται το σόϊ σου.
    -Γαμιέται η μάνα σου, ο πατέρας σου, το σπίτι σου ΚΑΙ η γάτα σου,

  28. prosekse pantos min exeis tin idia kataliksi me ton 21 maxairies mpam kai kato. na prosexeis ta meri pou sixnazeis…kopse kai tin koka kalo tha sou kanei

  29. ουουουουουου…..

    ΤΩΩΩΩΡΑ το κατάλαβες;

    ΣΙΓΑ το μυστικό. ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ
    …ότι ο σκύλος σου είναι ΜΕΓΑΛΟΣ πούστης! 🙂

  30. Και μία… ΣΟΒΑΡΗ απάντηση τώρα, ρε βλάκα, σε ένα σχόλιο που έγραψες σε άλλο ποστ (το οποίο σήμερα έγινε «protected» κι έτσι το σχόλιό σου δεν φαίνεται – αν και ελευθερώθηκε).
    Είπες το εξής (απευθυνόμενος σε «εϋυπόληπτο κύριο» του Ελληνικού Διαδικτύου, ο οποίος «ποιεί την νήσσαν» δημοσίως για τις ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ σου):

    partakias
    zita@hotmail.com | 212.251.123.122

    re niko se email pou sou apesteila mou les oti o anthropos einai gia gelia. gia tis ntomates koinos (tora bebaia einai akribes opote to allazoume me tis petres :P)

    ti kathesai kai asxoleisai? aston na brasei sto zoumi. den kaneis dialogismo me ena blaka giati tha se riksei sto epipedo tou kai tha se nikisei logo empeirias
    [….]
    2008/06/13 at 2:13

    Το γεγονός ότι έχετε ιδιωτική επικοινωνία μέσω μέηλ εσείς οι δύο (και ο ΤΡΟΠΟΣ που σου μίλησε, εκφράζοντας τη… συμπαράστασή του προς ΕΣΕΝΑ) δείχνει πάρα πολλά.
    -ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολλά…

    Αν και σήμερα έκανα την «κίνηση καλής θέλησης» να μετατρέψω αρκετά ποστ που αφορούν αυτό τον «κύριο» σε «ιδιωτικά» (με κωδικό που ΔΕΝ είναι γνωστός δημόσια αλλά διατίθεται σε όποιον τον ζητήσει με μέηλ)…
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω ΠΟΣΟ μεγάλα καθάρματα είστε ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, εσείς οι δικτυωμένοι πρώην Hellasίτες Κι όταν ο ένας σας μιλάει «κόσμια», μελιστάλακτα ή ψευτο-ευγενικά, ΜΗΝ νομίζεις ότι δεν ξέρω πόσο αλληλέγγυος είναι κρυφά με τους άλλους, τους άξεστους και λυσσασμένους τραμπούκους, ίσως και δυνάμει φονιάδες.

    ΣΚΑΤΑΝΘΡΩΠΟΙ είστε όλοι. Οπότε, στείλε ΝΕΟ μέηλ στον κυρ-Νίκο να του πεις ΜΟΝΟ το εξής:

    «Νίκο, σκατά στη μούρη σου, εκ μέρους του Ομαντέον, είσαι ΚΑΘΑΡΜΑ όπως όλοι οι άλλοι ΚΑΙ αηδιαστικός υποκριτής (που έγραψες δημόσια «αποκήρυξη» των τηλεφωνικών απειλών – κλπ) με προσωπείο που ελάχιστοι γνωρίζουν».

    (θα του στείλω κι εγώ ΛΙΝΚ σε αυτό το σχόλιο, σύντομα, γιατί εσύ είσαι σκέτη ΚΟΤΑ ΟΛΚΗΣ και δεν θα του στείλεις μέηλ, τώρα που δεν σε συμφέρει / ΣΑΣ συμφέρει)…

    Παρόλ’ αυτά, είτε το θες, είτε δεν το θες, εγώ ΤΗΡΩ όσα λέω και ανταποκρίνομαι σε κάθε καλή συμπεριφορά με ανάλογη καλή συμπεριφορά (ή και περισσότερο καλή μάλιστα).

    Επομένως έκανα αρκετά ποστ ιδιωτικά, όπως είπα, και διάφορα άλλα που περιέχουν το όνομά του -αλλά δεν είναι τόσο «καυτά»- θα γίνουν ΚΑΙ αυτά ιδιωτικά στο μέλλον, αν συνεχίσει να φέρεται εντάξει. Είναι και σοβαρός λόγιος (τρομάρα μου) κι έτσι κάνω… φιλανθρωπικό έργο, προς όφελος όλων μας (σαν Ελληνες) όταν ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΩ τις κτηνωδίες του και το πραγματικό του πρόσωπο. Με αυτό τον τρόπο κανείς δεν θα αμφισβητήσει τις (ΟΝΤΩΣ) ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ απόψεις και δουλειές του, μόνο και μόνο λόγω του βρωμερού κρυφού χαρακτήρα του.

    Σχιζοφρενείς ανώμαλοι, συχαμένοι σκατάνθρωποι, είστε ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως.

    Ξαναπέρνα από δω να σε.. ΞΑΝΑχέσω! 🙂

  31. dixasmeni prosopikotita kai sxizofreni dolofono na peis ti mouri sou pou molis koitas ton kathrefti spaei apo ti xara tou.

    mi ksanapiaseis sto stoma sou to niko skoulikantera. kai na pigaineis sixna gia afodeusi dioti paratiro ena pono stin koilia sou

  32. molis koitas ton kathrefti spaei apo ti xara tou.

    Αυτό οφείλεται στο πόσο ΩΡΑΙΟΣ είμαι, όχι ασχημομούρης σαν τον κολλητό σου το Νίκο.

    ΔΕΝ καταλαβαίνεις την Ιερή Τρέλλα, διότι είσαι ΒΛΑΚΑΣ ΟΛΚΗΣ με ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ.

    ουα χα χα χα…

    mi ksanapiaseis sto stoma sou to niko skoulikantera.

    ΜΟΛΙΣ υπέγραψες το γεγονός ότι ΕΙΣΑΙ τσιράκι του, ΒΛΑΚΑ ΟΛΚΗΣ.

    ΣΤΕΙΛΕ του το σχόλιο, εγώ ΔΕΝ θα το στείλω γιατί μπορεί να είσαι ΚΑΙ ψευταράκος.

    Μου είχε πει στο τηλέφωνο προ μηνών ότι σπουδάζεις στα ΤΕΙ Αθηνών και είσαι ΜΑΛΛΟΝ μικρός αδελφός κάποιου άλλου της «κλίκας» ΣΑΣ.

    Για τους «πόνους στην κοιλιά» υποθέτω ότι αναφέρεσαι στις απειλές 21 μαχαιριών.

    Αλλιώς μια χαρά είμαι και θα σας θάψω όλους μια μέρα, ΒΛΑΚΑ, έ ΒΛΑΚΑ,
    με I.Q. radikiou.

  33. de xreiazesai boitheia. tha thafteis mia xara kai monos sou. oso gia to allo pou anafereis den isxiei kati tetoio pseutara tis dekaras. apokleietai na sou eipe kati tetoio o nikolis giati den isxiei. bebaia tha itan ntropi gia sena enas toso mikroteros sou na se exei 6 feet under. as einai kala i fantasia sou. mporeis na pas kai gia….senariografos.

    anarotiemai toso saxles methodous exeis gia na psareueis ton kosmo? ax se lipamai….mallon to radiki einai pio eksipno apo sena.

    PS: a kai mia xari. pes kai kati neo, olo epanalambanesai. katantas kourastikos kai anousios. miden fleba dimiourgikotitas

  34. Πάαααλι εδώ είσαι ρε… βλάκα ολκής;

    oso gia to allo pou anafereis den isxiei kati tetoio pseutara tis dekaras. apokleietai na sou eipe kati tetoio o nikolis giati den isxiei.

    Ρε το Νικολάκι, κάνει, σοβαρά παρέα με σένα το.. καθαρματάκι;

    Λοιπόν για να ακριβολογώ (κι επειδή δεν θυμόμουν πολύ καλά) ο Νίκος με πήρε κάποτε ένα παρενοχλητικό και κάπως απειλητικό τηλέφωνο (ντοκουμενταρισμένο σε άλλο ποστ χωρίς το όνομά του) και σε σχετική αναφορά σε σένα, ΕΓΩ του είπα ότι επιτίθεσαι μέσω φόρουμ στα ΤΕΙ Αθηνών, οπότε ΥΠΕΘΕΣΕ ότι είσαι ΠΡΩΗΝ φοιτητής εκεί. Και στην προηγούμενη διατύπωση μάλιστα έγραψα λάθος το «σπουδάζεις», έπρεπε να πω ότι «σπούδαζες». Αλλωστε το φόρουμ σας δεν είναι τόσο πολύ φοιτητικό όσο ΠΡΩΗΝ φοιτητών. Εκεί βγάζεις βέβαια τις παραποιήσεις σου (και την παράνομη δημοσιοποίηση τηλεφώνου, την οποία… καταδίκασε ο ΙΔΙΟΣ ο Νίκος δημόσια με τα εξής ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ λόγια «απορώ ΠΩΣ υπάρχουν καθάρματα που κάνουν τέτοια απαίσια πράγματα»).

    Βέβαια, μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια. Καθάρματα είστε ΚΑΙ οι δύο. Κάτσε εσύ λοιπόν εδώ… σκοπιά, να μην τυχόν και σου ξεφύγει η τελευταία λέξη που θα πω. Κάτσε και λέγε κι άλλα, να… ξεσκεπάζεις τον υποκριτή που σε χρησιμοποιεί για τσιράκι ενώ λέει άαααλλα πράματα δημοσίως. ΒΛΑΚΑΣ είσαι, έτσι κι αλλιώς. Συνέχισε να υπερασπίζεσαι το Νίκο! 🙂

    toso saxles methodous exeis gia na psareueis ton kosmo?

    ΠΟΙΑ μέθοδο ρε βλάκα; ΠΟΙΟ ψάρεμα και μαλακίες;
    E, μη μου στενοχωριέσαι και μου κακιώνεις έτσι…

    miden fleba dimiourgikotitas

    Ουα χα χα… ενώ εσύ είσαι… ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΑ με κακίες και ΜΗΔΕΝ έργο. Ζεις ζηλεύοντας μόνο, όπως φαίνεται (εκτός αν μπλοφάρεις)

    PS: a kai mia xari. pes kai kati neo, olo epanalambanesai.

    Βλέπω ότι.. ΑΝ ΚΑΙ βλάκας ολκής, με παρακολουθείς πότε-πότε, ε;

    miden fleba dimiourgikotitas

    Εμ, ΑΥΤΟ σε μάρανε. Εσκασες κι είσαι έτοιμος να κόψεις τις φλέβες σου.

    ΖΗΛΕΙΑ και θανατερός ΦΘΟΝΟΣ είναι, θα σου περάσει…

  35. Μα ποιός είσαι τέλος πάντων;

    Ο… απολυμένος άδικα από την AGB; 🙂

    Τέτοια θάλεγες στους καλύτερους πελάτες… τσκ, τσκ, τσκ….

  36. Υ.Γ. έλαβα ένα σεμνό και λιτό γράμμα από το Νίκο όπου αρνείται ότι είχε ποτέ επικοινωνία με … τούτον εδώ τον ψευτοπαλληκαρά (partakia/farcry), με αξιόπιστα επιχειρήματα.

    Με παρακάλεσε επίσης ΕΝΤΕΛΩΣ προαιρετικά να ΜΗ δημοσιεύσω το μέηλ του.

    Επομένως ΔΕΝ το δημοσιεύω, αλλά επίσης τον… πιστεύω.

    Και επίσης ανακαλώ όσα είπα προηγουμένως που αφορούσαν το Νίκο.

  37. xm fainetai o nikos ksexnaei. pes tou na dei sta sent emails an ta krataei ekei pou apantaei oti eisai gia gelia. se reply gia omadeon, g stathis. ektos bebaia an kanei tin papia 😉

Σχολιάστε

